Evde ek iş iyidir gerçekten , en azından küçükte olsa bir gelir elde etmiş oluyor insan
ay ben de yapıyom örüyom güya yazma etamin dantel falan ama satamıyom hiç öyle örüyom işte kendi kendime bos bos bi de ihtiyacım var ama nasip iste
1,512,234 soru
24,666,639 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın