393 göst.
(255 puan) tarafından

Kızlar 3 haftadır elim ayağım karnim sırtım yüzüm yani yer yerim deli gibi kasiniyor eşime söylüyorum yediğin bir şey mi dokundu diyor eh be adam alıp doktora götür sene yok gotirmuyor ne yapıcam bilmiyorum kızlar gece uykularim yok sabah 6 da yatıyorum sabaha kadar heryerimi kası kası yara yaptım ne yaptıysam geçmiyor Allah rızası için sözde böyle bir şey oldumu kızlar girip oldum 5 gün neler çektim goturmedi Allah Allah du ediyorum Alsın bu canımı kurtuliyim 35.1 haftadayim :'(

Reklam


10 Cevaplar

+1 oy
(1,873 puan) tarafından
Canım goturmuyorsa sen git yada yakın bi sağlık ocağına git
(255 puan) tarafından
Sağlık ocağı var burda bugün kapalıdır her halde cumartesi olduğu için
(1,873 puan) tarafından
Bugün için demiştim canım son 1 hafta içinde rahatsizmissin  ya gitseydin keskw
+1 oy
(120 puan) tarafından
Canim kendin nie gitmiyosun doktora .yakininda saglik ocagi falan yokmu
+1 oy
(556 puan) tarafından
Benim bi arkadaşım da öyleydi canım yırtmıştı her yerini kasırken. Doktor a görünmelisin. Biz ilaç öneremeyiz çünkü.
+1 oy
(30 puan) tarafından
Cnm hemen doktora gitmelisin  ablamda da Kaşinti vardı 38. Haftada sezeryana aldılar  
+1 oy
(508 puan) tarafından
Kurulduktan dolayı olsa anlarsın. Dikkatli bak cildinde kuruma var mı? Ona göre bol su iç, yağlan, kremlen. Kaşıdıkça daha kötü olur. Ezana var mı yakın? Git hametan krem filan al. Bunu bebeklere bile veriliyor sana zararı olmaz 5-10 lira arasındadır fiyatı.
+1 oy
(12 puan) tarafından
Vucudun catladigi icin yada hamilelik egzamasi olabilir canim simdilik doktora gidemiyosan netten arastir ne iyi gelir yada dus al sık sık losyonla biraz rahatlarsin belki Allah yardimcin olsun benimde karın bolgem asiri kasiniyo heralde catliyorum ondan
+1 oy
(127 puan) tarafından

Ay gebelik kolestazi o canım ya.. karaciğer enzimleri yükselince öyle oluyor yengem ve kuzenimde senin haftalarında bir kaşınmaya başladılar durmadan deli gibi kasınıyorlardı ne gece duruyor ne gündüz diniyordu perişan oldular ikiside ne yaptılarsa geçmedi doktora gittiler en son 2side 37.haftada sezeryan oldular. Değerleri yüksek cıktı gebelikte hem anne hem bebek için baya riskli bi durum git hemen değerlerine baktır geç kalma♡

+1 oy
(975 puan) tarafından

Beniöde 33. Hftada başlamıştı. 

Ciğer enzimleriyle ilgili bilseydi. 

Çoğu hamilenin başına geliyormuş. Salgılanan bir enzim deridekaşıntı yapıyor. 

Kollarımı bacaklarımı yırtardım kaşımaktan .

Ilık duş al ban acıyı gelirdi. Ördek gibi hep sudaydım :woot:

+1 oy
(916 puan) tarafından
3 hafta olmus niye esinin goturmesini bekliyorsun canim 
+1 oy
tarafından
Eşin götürmüyosa sen git canım arkandan gelir ben öyle yapıyorum 

İlgili sorular

12 cevap 444 göst.
25, Nisan, 25 Nedime Karalar (1,787 puan) tarafından soruldu
14 cevap 186 göst.
11, Eylül, 11 Ratas61 (352 puan) tarafından soruldu
14 cevap 327 göst.
29, Temmuz, 29 hatice (3,722 puan) tarafından soruldu
20 cevap 209 göst.
26 cevap 260 göst.
30, Ağustos, 30 Baranın annesi (331 puan) tarafından soruldu
13 cevap 271 göst.
22, Temmuz, 22 Minnoş bir anne;) (1,382 puan) tarafından soruldu

31,044 soru

300,317 cevap

536,609 yorum

3,418 kullanıcı

Kategoriler

...