0 oy
693 göst.
Diğer kategorisinde (15 puan) tarafından
Kızlar ben 10 aylık evliyim yaklaşık 1 aydır resmi nikahimi yaptım fakat kimliği değişemedim henüz yalnız sistemlerde esimin soyadını almışım doğum etmek uzereyim 37. Haftadayım bu maaşı alabilmek için ne gibi özellikler olmasi gerekiyor benim gibi çocuksuz olupta faydalanan varmı 

2 Cevaplar

0 oy
(8,865 puan) tarafından
Oncelikle kimliginin degismesi ve en yakin sosyal yardimlasmaya gitmen gerek diye biliyorum
(15 puan) tarafından
Öyle mi
-Reklam-
0 oy
tarafından
199 dan randevu aliyosn canım nüfusa gitmeden önce 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 712 göst.
5 Kasım 2020 Diğer kategorisinde ☻❣îpek❣kozalağı ❣☻ (12,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 276 göst.
27 Ekim 2022 Diğer kategorisinde gulcanhozan (259 puan) tarafından soruldu
0 oy
41 cevap 2,932 göst.
27 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Viyanaltinn (570 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 502 göst.
15 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Viyanaltinn (570 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...