Yemek yapıyorum ekmeğin mayalanmasını bekliyorum tatlı yapcam Bi de
3 dk önce koydum 1 yudum aldım oğlum ksktı
Ayy ne güzel ya çok seviyorum böyle el emeklerini kolay gelsin ellerine sağlık. Biz canım tv keyfi yapıyoruz
Bizde boyleee
1,512,748 soru
24,673,338 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın