Eşim eşimin oğlu benim 6 yaşındaki oğlum bile oynuyo 3. Nünde tlfnu var hepsi toplu oynuyo korona yüzünden izin verdim yakında sildircem bendeşimdilik laf etmiyorum
Yok bacim bizimki oynamiyo okey e dadanmis
Ben bir iki defa oynadım erkekler çok y.avsaklik yaptı sildim. Kızlarda ztn erkekler için oynuyo
1,512,159 soru
24,665,660 cevap
366,963 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın