Kaynım da belirtiler var kızlar az önce post açmıştım gözlem odasına almışlar 2 saat içinde sonuçlar çıkacakmış
Ayy inşallah yokdur yaaa offf
Ayyy görmedim o postu insallah yoktur ya
Sonuç ne canm inş yoktur
1,512,782 soru
24,673,779 cevap
367,418 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın