Napıyorsunuz kızlar hala uyuyonuzmu hııı? Ne uykucu çıktınız ☺ UYAAANINNNN....
Günaydın cnm yok ya ne uykusu oğlumu doyurdum altını aldım üstünü değil fln ayaktayız bizim için çok geç saat bu saatte uyulur mu
Günaydın canım benim oğlan beni dikti ayağa sağolsun
Size günaydınlar bize iyi geceler
Çookktan mesaimşz başladı canım
3.5 da uyudum ve 6 da uyandım
Uyananlar gunaydin desin ben daha uyumadim
1,512,779 soru
24,673,655 cevap
367,413 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın