148 göst.
(28 puan) tarafından
Kızlar kayinvalidemin iki ismi var ben ceylan koymak istiyorum ama o ceylan kimlikte yazssin hiç kimse ceylan demesin diyor ama ben ceylan denmesinin istiyorum 

14 Cevaplar

+1 oy
(704 puan) tarafından
Ee cocuk okula baslayinca ne olucak? Cocukta isim kargaşasi olur. Tek isim koyun bence.
(28 puan) tarafından
Yok canım ikisini kimliğe yazdirmiycaz ceylan kimlikte yazsin ama hiç kimse ceylan demesin diyor ne anladım ben ceylan koyduğumdan seyhan çok eski kullanilmayan bir isim büyük geline sözünü bile geciremeyip ismini bile koydura mamis gelmiş bana kaynanalik yapiyo aklın sıra
(704 puan) tarafından
Tamam anladim canim ama okulda ogretmeni cocuga seyhan diyemez ki ceylan dicek kimlikte ne yazarsa o yani. Okul hayatinda zorlanir. Bu arada seyhan bana gore daha guzel bir isim aksine ceylan daha eski gibi geliyor bana. Seyhan daha guzel duruyo
(28 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım biraz isme yaklaşma hissi uyandırdın da onun bana ceylan yasin da herkes seyhan diyecek demesi sinir bozucu sanki ceylani ben koyom da o seyhan denecek diyor oda sen8n adin be kadin
(704 puan) tarafından
Sen biraz da onun dedigi olmasin diye boyle dusunuyosun anliyorum seni. Ama objektif bak hengi ismi istiyorsan onu koy. Benim fikrim seyhan ismi evet guzel ama soyle de bir gercek var buyuklerin ya da olen kisilerin cocuga konulmasi bana yanlis geliyor. Ben basta anlamadim ikisinin de onun adi oldugunu.
0 oy
(16 puan) tarafından
Sen hangisini beğeniyosan onu tercih et canım 
0 oy
(5,621 puan) tarafından

Bence sen hangisini tercih ediyirsan o olsun 

0 oy
(2,901 puan) tarafından

Fırat diyesim geldi :D

(28 puan) tarafından
Valla ya seyhan koymamak için erkek isimi koycam
0 oy
(4,977 puan) tarafından

Kimlikte yazıp niye söylenmiyor onu anlamadım:ermm:

(28 puan) tarafından
Her kes ona seyhan diyor ya kimlikte ceylan yazıyor oda öyle olsun istiyor
(4,977 puan) tarafından
Hangisi söylenecekse o yazsın bence kimlikte
0 oy
(265 puan) tarafından
Kimlikte yazan söylenmickse neden yazdkrılır ki. Çocuk ismini bile bilmck Bi süre 
(28 puan) tarafından
Bende ona sinir oluyorum yaa eşime mesaj attım ne diyecek bakalim
0 oy
(1,709 puan) tarafından
O zaman ceylan koyma canım

Seyhanda güzel değil
(28 puan) tarafından
Demi ceylan eskimiyor da
0 oy
(182 puan) tarafından
Sakın öyle bi hata yapma benim kimlikye hülya ama herkes melek diyo nefret ediyorum kimlikte ismi neyse herkes öyle çağırsın şimdi değiştirmek istiyorum ama birsürü uğraş 
(28 puan) tarafından
Çok canımı sıkar sa valla eşim benim inadimi bilir ne seyhan koyarım nr ceylan öbür gelin koydu mu da bide bana ceylan yazsın da seyhan desinler diyor yok devenin nali
(182 puan) tarafından
Canım bide karışmak gibi olmayım ama ahiretlik bi isim koy bence ikisini de koyma tabi yinede sen bilirsin
0 oy
(1,112 puan) tarafından

Ceylannnnn babam bana ceylan derr:)      cok güzel isim canim senle eşin karar versin herşeye cocukla alakali en iyi o..

(28 puan) tarafından
Demi zaten çocuğun bütün kıyafetlerini kendi annem aldı bi kuvvetini ana kucagi ile bebek çantasını benim valizimi aldı ismi hiç bir şekilde hak etmiyor bence de eşimin çok hatri var iste
(1,112 puan) tarafından
Dogrudur neyapcan  canim ama benim iş arkadasim vardi seyhan diye cok iyidi yardim severdi
0 oy
(19 puan) tarafından
Bence ceylan koyun ben adımdan o kadar memnunum ki iki adım var ceylan yağmur ama herkes ceylan diyor bence tek isim koyun rabim sağ salim kucaginiz almayı nasip etsin
0 oy
(28 puan) tarafından

image

Kızlar eşime mesaj attım ne diyecek demiştim eşimin düşüncesi sağolsun 

(205 puan) tarafından
Sevindim canım. Ceylan güzel isim.
0 oy
(114 puan) tarafından

Aa ceylan benim ismim bilmem ben beğenmiyorum ama bana hep ismin güzel diyolar bilmiyorum ki iki isim koyma seç birini bence :angel:

(28 puan) tarafından
Yok canım tek koycaz da o öyle istiyor siz nüfusa ceylan kayıt ettirin ama kimse ceylan demesin diyor eşime mesaj attım sağolsun oda ben hallederim kimlikte ne yazıyorsa onu desinler dedi
(114 puan) tarafından
Yani canım çok saçma benim kaynanamın adıda hanım kursta falan  ona emine diyolar  sen buna izin verme ismi kimlikte neyse o olsun çocuk ta ilerde zorluk çeker zaten
(28 puan) tarafından
Evet eşim de benim arkamda vakti zamani gelince ben hallederim dedi sağolsun iki ismi var ikisinide kullanmak istiyor ne anladım ben ceylan koyduğumdan başka işim koyarsin yana dda dersin ben benim ismim söylenmesini istiyom diye ama ikisini densin istiyor
(114 puan) tarafından
Öyle bişey yok canım çok saçma bi durum eşin yanindaysa sorun yok koydugun isim neyse odur sende dile getir susma
(28 puan) tarafından
Eşim ikisinide kullanmak istiyorsa kullansin deseydi ikisinide koymuyacaktim yada kimliğe kendi annemi yazdiracaktim o kendi ismini söylesin dursun diyecektim ama eşim arkamda çok şükür
0 oy
tarafından
ceylan guzel 
0 oy
(205 puan) tarafından

Bence Seyhan da Ceylan da güzel isimler canım. Eski isim gibi gelmiyor kulağa. <3Hangisi içine siniyorsa onu koy. 

İlgili sorular

2 cevap 45 göst.
1, Nisan, 1 Prenses annesiyim (12 puan) tarafından soruldu
17 cevap 292 göst.
3, Kasım, 2019 Birmelekannesi❤️ (53 puan) tarafından soruldu
16 cevap 340 göst.
19, Haziran, 2019 Sim (131 puan) tarafından soruldu
15 cevap 136 göst.
4 gün önce Prenses annesiyim (12 puan) tarafından soruldu
6 cevap 142 göst.
17, Kasım, 2019 Merve A (574 puan) tarafından soruldu

67,124 soru

1,847,928 cevap

5,799 kullanıcı

...