422 göst.
(1,050 puan) tarafından
Söyle kıvrım kıvrım uzun mu uzun güzel mi güzel rimel önerisi istiyorum ☺️

19 Cevaplar

0 oy
(5,092 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

image

Alamazsın çünkü yok :D
(5,092 puan) tarafından
Bu iste kuzum fiyatları biraz yüksek ama uzun ömürlü ve çok iyi asla topak yapmıyordu çok uzun gosteriyordu
(1,050 puan) tarafından
Bakayım canım karantinadan çıkarsam makyaj yapmayı düşünüyorum da hazırlık olsun :D:D
(1,050 puan) tarafından
Teşekkür ederim bu arada ☺️
(5,092 puan) tarafından
Önemli değil kuzum ☺
(531 puan) tarafından
Maskara sendəmi kullandin? Bən simdide ondan kullaniyoruz.ve Mac Factor Azərbaycanda var canim
0 oy
(1,084 puan) tarafından

Farmasi zen ile sonuç bu :)

image

(1,084 puan) tarafından
Normalde de uzun kıvrık ama rimelin çok etkisi var başka rimeller de bu kadar belirgin olmuyo
(1,084 puan) tarafından
Sağol canım paylaşmıştım daha önce fotoğraf atarim yine :) ♡
(1,972 puan) tarafından
Atınca haber et
(1,084 puan) tarafından
Tamam canım
(3,435 puan) tarafından
Aynen bende merK ediyorum kapalı halini :)
0 oy
(10,504 puan) tarafından
Farmasi zen kullanıyorum güzel 
(1,050 puan) tarafından
Bunu öneren 2 oldu bakicam buna
0 oy
(7,376 puan) tarafından

Doğallıktan yanayım :D

(1,050 puan) tarafından
Ay ben çok severim uzun kirpik ya ondan şey ettim :D
(7,376 puan) tarafından
☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
0 oy
(2,667 puan) tarafından
Loreal paris mac factor yves rocher üçünüde kullaniyorum harika 
(1,050 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(550 puan) tarafından
Adasım brn kirpiklerimi hindistan cevizi yagiyla uzattim aldigim rimel kutularinin icine hindistan cevizi yagida koyuyorum karistirip oyle suruyorum
(1,050 puan) tarafından
Aa adaşız demek ☺️ tüyo için teşekkürler
0 oy
(459 puan) tarafından

Kirpik yapına göre degisir kuzum o. Ben maybeline parlak sari renk kullanıyorum senelerdir. Üniversitedeki hocam hep takma saniyormus mezun olurken söyledi bende kendi kirpiklerim demiştim donunup cekti :D

(459 puan) tarafından
Ay :D ne kotu ya. Tövbe yarabbim
(1,050 puan) tarafından
Hatta düğünümde takma kirpik takmıştım. Kına yakılırken gelini ağlatıyolar ya kaynanam da ağlama kızım diye gözlerimi silerken bi bastırdı kirpiği alıp götürdü :D:D bı gözüm takma kirpikli bı gözüm normal kalmıştı ay hala düşündükce sinirlerim bozulur :D:D  niye ovuşturuyon gözümü dediğim de ne bileyim normalde de uzun takma olduğunu fark etmemişim demişti :D
(459 puan) tarafından
:D insan ağladığına aglayacagina pisman olur valla
(1,050 puan) tarafından
Aynen öyle olmuştu kenara köşeye çekilip diğer kirpiği çıkarmaya uğraştık :D:D
(459 puan) tarafından
Ne guzel farkli deneyim olmus :)
0 oy
(257 puan) tarafından
Kirpiklerim doğal uzun rimelle

daha uzun oluyor 
(1,050 puan) tarafından
Benimde uzun ama daha dolgun uzun dursun istiyorum
0 oy
(1,919 puan) tarafından
Esence kullanıyorum şimdi bide golden rose de çok iyi
(1,050 puan) tarafından
Teşekkür ederiiim
0 oy
(77 puan) tarafından
Maybeline lila rengi olan kesinlikle öneririm 
(1,050 puan) tarafından
Aklımda bulunsun buda
0 oy
(531 puan) tarafından
Benimki Mascara adı.ve çok iyi yapiyir.hep ondan kullaniyoruz 3 senedir
0 oy
(531 puan) tarafından

image

olmazsa olmazim)
(1,050 puan) tarafından
Ekran görüntüsü aldım canım teşekkür ederim :)
(531 puan) tarafından
Rica ederim canim
0 oy
(2,659 puan) tarafından
Ben yillardr maybeline kullaniorum bide cok onceden golden rose sari renkli olan var a101de onu almistim gecrn actim kullandim oda iyi gibi gldi bna 
(1,050 puan) tarafından
Evet görümcem de 101 den almış güzel duruyodu
0 oy
(2,153 puan) tarafından

Maybeline lash sensational rimeli çok beğeniyorum. Burda 1 kat var. 2, 3 kat sürdükten sonra daha uzun ve kıvrımlı oluyor. :)

image

(1,050 puan) tarafından
Ayy ne güzelmis ☺️
0 oy
(44 puan) tarafından
Doğuştan uzun olduğu için kullanmıyorum şahsen eşimde kullanmamı istemiyo doğallıktan yana 
(1,050 puan) tarafından
Benim eşim de pek oralı değil rimel alcam diyorum kirpiklerini mi boyayacan diyo :D
(44 puan) tarafından
Aynen benim eşimde öyle diyo hep bende yok cnm şaka yaptım ne alması diyorum (•‿•)
0 oy
(1,321 puan) tarafından
Genetik :)) lisede makyaj kontrolu yaparlardı kapıda ogretmenın bırnı inandırmak ıcın elle bari demıstım gına gelmstı artık.. Ben tam aksine rimel surunxe cok cırkın oluyo kirpiklerim cok sık oldgu ıcın birbrne gırıyo tarasam da ayni oluyo o yuzden kullanmıyorum onun yerine ince Bı eyeliner bakısları daha derin yapıyor 
(1,050 puan) tarafından
Benimki uzun da sık değil işte o yüzden rimel şart ☺️
0 oy
(52 puan) tarafından

Rimel değil de gece yatmadan önce badem yağı sür uzasın kirpiklerin :D

(1,050 puan) tarafından
Bı arkadaş da hindistan cevizi yağı önermiş :)
(52 puan) tarafından
Hindistan cevizi yağını duymadım ama ben badem yağıyla uzattım :)
0 oy
(455 puan) tarafından
Farmasinin Extreme Curl False cok güzel bir rimel. Dolgun ve uzun gösteriyor
(1,050 puan) tarafından
Kaydettim bunu da teşekkürler ☺️
0 oy
(233 puan) tarafından
allah vergisi  zaten herhangi birini sursemde hemen cadi supurgesi gibi oluyor
(1,050 puan) tarafından
Hahaha :D kız Allah seni ya
(233 puan) tarafından
senide senide :))

İlgili sorular

28 cevap 438 göst.
7, Mart, 7 Huzur❣ (331 puan) tarafından soruldu
12 cevap 334 göst.
30, Mart, 30 Mervekrvl (590 puan) tarafından soruldu
12 cevap 302 göst.
2 gün önce ✨Lavinia✨ (2,991 puan) tarafından soruldu
8 cevap 266 göst.
2 gün önce Kalbi bi ruh (3,866 puan) tarafından soruldu
23 cevap 434 göst.
3 gün önce Zaman111 (1 puan) tarafından soruldu

80,892 soru

2,135,624 cevap

7,051 kullanıcı

...