Bence kullanma hiç iyi değil ,
Tek bir seferlik kullandım oda kullandığıma pişman oldum inan ,
Boncuk adayı hiç aklıNdann dahi geçirme bence
Ben değil de yengem denemiş hiç beğenmemişti neden bilmiyorum bende denemek istiyorum ama normal ağda yap o güzel
1,512,800 soru
24,673,931 cevap
367,430 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın