kizlar ben 13+5 haftalik gebeyim hamilelikten oncede kuafore gdyodum tüm agdami smdi hamileligimde ilk agdami yaptrdim ama kndimi biraz fazla kastim sıktım yaa cok huzursuzum bebegime bunun bi zarari bi olumsuz yönü varmıdırr
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın