Soru başlıkta bnm 50
Havalar soğudu genelde standart 50 de hava biraz iyiyse 45 e çekiyorum çok soğuksa 55te oluyo valla h
Benim ki tam gaz acık soba yanıyor da
Valla benim en düşükte, evde yalıtım var galiba
Bizimki 20 de
44 te yanıyor evin içi 23 derece ara kat olmanın faydaları
1,512,784 soru
24,673,843 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın