97 göst.
(5 puan) tarafından

2 buçuk aylık bebeğim var. Hamama girebilir miyim. Bir yorumda okumuştum bir bayan girmiş ve göğsündeki süt zarar görmüş bebeği ishal olmuş. Göğüsleri hamam sonrası sağmak gerekiyormuş. Başka bir sitede sakıncası olmaz diyor emin olamadım. Bilgisi olan var mı? 

4 Cevaplar

0 oy
(988 puan) tarafından

Gitmeyiversen nolur ki onu anlamadim bu kadar ikilemde kalmissin madem sahsen bebegimle ilgili ikilemde kaldigim ne olduysa simdiye kadar hic birini de yapmadim nolur nolmaz diyerekten

(5 puan) tarafından
Misafirlerimiz var  gidelim diyolar o yüzden araştırıyorum
(988 puan) tarafından
Iste bende onu diyorum keyfiyse riske degmezzzz
(5 puan) tarafından
Neden gittiğim sizi ilgilendirmez. Ben bilgisi oşan var mı diye sordum biliyorsanız yardımcı olursunuz bilginiz yoksa yargılamakta size düşmez. Teşekkürler
(988 puan) tarafından
Duser canim burda soruyosan banada dusuncemi soylemek duser kotulugune konusmuyorum iyiligine konusuyorum riske degmez diyorum ama isine gelmiyo cunku sen pohpohlanmak istiyosun gidiceksin zaten burdan destek bekliyosun  isine gelmeyeni de boyle tersliyosun git iyi gelir hatta bebegi dw gotur gozenekleri flan acilsin sicakta kista geldi oh iyi olur valla ya gidin bencede
(5 puan) tarafından
Haklısınız. Yeterince pohpohladığınız içinde sağolun.
0 oy
(61 puan) tarafından
Kucuk bebegin hamamda ne isi var canim gitme tabiki orasi pis mikrop kaparsiniz normalde hamami cok severim giderdimde kucuk bebekle asla okadar temiz degil 
(5 puan) tarafından
Bebeği götüürmicem tabiki de
0 oy
(80 puan) tarafından

Normal evde banyo yaptiktan sonra bile bebeği hemen emzirmemek lazım süt sıcak oluyor bebekte rahatsız oluyor ister istemez sütun soguyana kadar emzirme bebeğini yani o banyonun ilk sicagini atana kadar. Onun dışında sutte bi değişiklik olmaz 

0 oy
(115 puan) tarafından

Gitmeyin mikrop kaparsınız. Bebeğiniz zarar görür..misafir gitsin nereyi arzu  ediyorsa

İlgili sorular

7 cevap 85 göst.
20, Temmuz, 20 Ümran.şen (1,312 puan) tarafından soruldu
7 cevap 135 göst.
8, Haziran, 8 Tuba-63 (35 puan) tarafından soruldu
2 cevap 46 göst.
1, Nisan, 1 Eylül mevann Annesi❤ (633 puan) tarafından soruldu
9 cevap 251 göst.
28, Mart, 28 Sedann (31 puan) tarafından soruldu
3 cevap 82 göst.
27, Temmuz, 27 Aysenuruysal_ (54 puan) tarafından soruldu
9 cevap 129 göst.
23, Mayıs, 23 Nfssavas (438 puan) tarafından soruldu

23,137 soru

209,244 cevap

373,656 yorum

2,796 kullanıcı

Kategoriler

...