Benim de dis randevum vardı off gitmeye korkuyorum esim iptal et dedi
Korkamyin o kadar hersey Allah'tan yok virus falan
Hiç bişey sağlığımdan önemli değil maske tak git bende gidecem çarşamba
Ona bakarsan Erzurum da 1 ay sonra açılacak olan sehiir hastanemize de şuan İran daki hastalar geliyor önlemini almıştır devlet insallah bişey olmaz
1,512,751 soru
24,673,353 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın