Arkadaşlar ne olur bana bi nefes egzersizi önerin ben karnımdakiyle kendime oksijen yetiremiyorum hele bi de uyanıkken ciğerime ciğerime totosunu bastırırken sanki boğulcak gibi oluyorum bu bebe beni öldürcek. Napsam da biraz oksijen gitse beynime ya
Ayy o haftalar öyle oluyor ya
Totosunu ye sen onun :D
1,512,802 soru
24,673,976 cevap
367,431 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın