Ay bugün hamile olduğumu öğrendiiiiim beta 7.50 çıktı ))) Bu zamana kadar tüm gebelik belirtileri sorularıma cevap veren hayır duası eden herkese çok teşekkür ederim Allah'a çok şükür Allah olmayan herkese hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin insallaaaaah
Kaç haftalık oluyo acaba benimki de 199.82 çıkdı
Hadi gozun aydin hayirli olsun
1,512,227 soru
24,666,566 cevap
367,015 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın