123 göst.
(340 puan) tarafından

image

image

image

Sorum baslikta

6 Cevaplar

+1 oy
(99 puan) tarafından
Bana saçma geliyor bu şeyler ya para tuzağı   en iyisi 3 beyazı kesmek :)
(880 puan) tarafından
TuZ un buzdolabı:D
(862 puan) tarafından
Soylemekten biktim burada ama hala inananlar var;)
0 oy
(4,136 puan) tarafından

Gecici olarak bi elbise falan giymek icin kullaniliyo uzun sure üstünde kalirsa kan akisini etkiliyo korsenin cevresinden kilo aliyosun sarkmalar oluyo 

0 oy
(60 puan) tarafından
yok canim benim teyzem 250 ye aldi korse hic bi ise yaramadi bilimdik bi marka ustelik telleri falan kırıldı 
0 oy
(68 puan) tarafından
Bend3 var anında inceliyor ama 1 saaten sonra ağrı yapıyor yani geçici inc3llik
0 oy
(1,052 puan) tarafından
Bende aldım yamunanınkini yamuna iyi diyorlar.. M aldım mi zor takarken suan m büyük geliyor s almam lazım.. Ama bilmiyorum ben mi zayıfladım yoksa korse mi genişledi.. Birde söyle bir durum var zayıflamaya etkisi oldugu dogru cünkü atletin üstüne takıyorsun ve cıkarırken atletin yerden sırılsıklam oluyor buda. İşe yarıyor demek bence.. Sekillendirmek icinde kullanan var.. Ama alırsan yamuna öneririm.. 
0 oy
(2,555 puan) tarafından
Yok kiz ben bu tarz bi korse aldım hiç birseye yaramıyor takınca ince gösteriyor çıkarınca aynı ve surekli kullanılmıyor rahatsız ediyor insanı 

İlgili sorular

64,955 soru

1,785,752 cevap

5,641 kullanıcı

...