Aa yok aklıma bile gelmiyor hatta hiç silmem sadce bazen hafızam dolar telefonda yer açılsın diye silerim
Gereksiz olanlari silerim bide esimin gormesini istemediklerimi mesela kadin kadina konusmalar gibi
Valla ben silerim normalden de arama kaydını silerim gereksiz resim video silerim evde de dağınıklık sevmem asla herşey bitecek acık dolap kapağı varsa uyumam bulaşık varsa yıkamadan uyumam başak burcu da değilim ama burcum balık Yükselen boga ay burcu akrep ))) kalabalıktan hoşlanmam sessiz ortam severim daha bir sürü şey var
Eğer hafizm dolmasin hic silmem kendime pasakli pasakli pasaklisin kukuli sarkisini armağan ediyorum
1,512,747 soru
24,673,323 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın