Güzel şarkı.
Uzun zaman olmuş ben şarkı dinlemeyeli..
Çok çok uzun zamandır ilk defa dinledim kız senin şarkını ama üzdü:)
Ya ama ben bu şarkının hastayım açınca baya duygulandım her dinlediğimde ağlarım ve yine ağladım
Ilk kez dinledim sevdim guzel parça
Dinlemedim hiç desem ama şimdi dinledim güzelmiş dinlerim bundan sonra
1,512,755 soru
24,673,400 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın