355 göst.
(5,368 puan) tarafından
Kızlar trenc kot giyer misiniz kapalı olan bayanlar özellikle bide sizce trenc kot yaz mı kış mı giyilinir

13 Cevaplar

+1 oy
(13,607 puan) tarafından
Kuz busra sen giyime cok taktin kokosmusun ben gibi
(13,607 puan) tarafından
Kokosmusun dedim kiz
(2,534 puan) tarafından
kız düzeltmişsin tamam no problem :D
(14 puan) tarafından
Tv8i aç:)
(5,368 puan) tarafından
Heee evet kokosum biraz yaa giyinmeyi seviyorum tabi para varsa
(5,368 puan) tarafından
Tv8 dekiler açıklar yaa ben onların gibi giyinemem
0 oy
(2,534 puan) tarafından

Ben seviyorum valla bu havalarda giyilir ne sıcak ne soğuk :)

0 oy
(558 puan) tarafından
Kapalıysan üstüne tunikle giyebilirsin . 
0 oy
(4,977 puan) tarafından
Giymiyorum ben canım ama ilkbaharda ve yazın giyilir bence 
0 oy
(1,156 puan) tarafından
Ya cok begenerek cok heveslenerek aldim ama bi turlu kombin edip giyemedim ya dolapta duruyor
0 oy
(6,125 puan) tarafından
Giyerim canım ilk bahar ve sonbahar da 
0 oy
(2,384 puan) tarafından
Bahar aylarında giyilir canm
0 oy
(2,902 puan) tarafından
Kuzum trenc kot da giyiyorum kap da yazın önce yazlık olanları tercih ediyorum kışın mont zaten ama hava güzel olunca giyerim kisin da
0 oy
(1,807 puan) tarafından
İlkbahar  ve son  baharda  giyilir  canimm 
0 oy
(3,221 puan) tarafından
Orta mevsimde gıyılır genelde 
0 oy
(345 puan) tarafından
Bu havalarda giyilir canim :)
0 oy
(1,253 puan) tarafından

Ben çok severim ilk bahar son bahar gibi tam zamanıdır . Kışın güneşli güzel havalarda da olur . Yazın hafif esen günlerde ve akşamlarda da çok güzel yanı olurda olur :D

0 oy
(5,261 puan) tarafından
Ben giymiyorum ama şık duruyor 

İlgili sorular

21 cevap 411 göst.
18, Şubat, 18 Brc (141 puan) tarafından soruldu
27 cevap 377 göst.
13 saat önce Mervetll (58 puan) tarafından soruldu
14 cevap 275 göst.
11, Mart, 11 Fatmanurerd. (606 puan) tarafından soruldu
16 cevap 195 göst.
13, Şubat, 13 summel (9 puan) tarafından soruldu
20 cevap 587 göst.
25, Ocak, 25 misafir tarafından soruldu

67,126 soru

1,847,969 cevap

5,799 kullanıcı

...