Benim eşim 8 aydır Suriye'de üstelik hamileyim bir ay sonra doğumum olacak inşallah zaman çabuk geçiyor merak etme bırak gitsin durumunuz duzelecekse parasızlık zor valla hele bide bebek varsa
Eğer ki maddi açıdan rahat edecekseniz bence gitsin , zaten eşin sizi özledikce gelip görür yine gider ve hem ailen de yanında , en azından Sana ait bir evin olur ,
1,512,743 soru
24,673,137 cevap
367,378 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın