429 göst.
(3,911 puan) tarafından

Kizlar park besik kullananlar varmi onlar icin ozel uyku seti mi almak lazim yoksa normal bebek besikleri icin satilanlar da uyumlu olur mu

5 Cevaplar

0 oy
tarafından

Bende park yataj dusunuyorum suracikta bekliym cevaplari. :)

0 oy
(140 puan) tarafından

Ben almistm aldigim yerde onun icin uyku seti satiliyordu zaten satici hemen getirir satmak icn ordan bakarsn yok bn almak istemem pahali dersen kendinde baska seyler uydurabilirsn sana kalms

(3,911 puan) tarafından
Evet bende yarin e bebek den alicam dediginiz gibi ustu cibinlikli cok teşekkürler
(140 puan) tarafından
Canm fiyat olarak arastrdn mi bana yuksek geldi e bebekteki bn 4 yil once ayni seyi 150 ye almstm tabi suan ortalikta ucaza bisy yokta e bebek genelde de cok pahali oluyor zaten
(3,911 puan) tarafından
E bebek  de 499 tl olan besigi begendim. 1000 liraya da park besik var ama o bana hem buyuk hemde pahali geldi. Suan fiyatlar hemen hemen her yerde ayni civilde görmüştüm 300 lira gibi biseydi. Ama zaten e bebek den baska gidicek bi yer yok bulundugum sehirde malesef bide yeni taşındım pek yer bilmiyorum.
(140 puan) tarafından
Aklina ve butcene yatani al o zmn canm hayrlisiyla yatmak nasp olur insaallah
(3,911 puan) tarafından
Amin tesekkur ederim
0 oy
tarafından

park yatagin olcusune gore aal canim oda iki boy oluyor ya 

0 oy
(246 puan) tarafından

Kenarlıklı almanıza lüzum yok. Ben uyku seti tercih etmedim mesela. Ama alabilirsiniz de tercihe bağlı bir şey. Ben istediğim gibi birleştirdim tek set alacağıma. Pamuk yastık yorgan aldım bir de nevresim takımı ve yatak alezi aldım. Hatta sonradan hareketlendikçe bebek o çarşaf sürekli darmadağın oluyor. Oğlum sağ olsun bir baştan tutar çarşafı sona kadar çeker. Lastikli çarşaf da alabilirsiniz ütülemeye de gerek yok kırışmıyor da. Yorgan zaten hiç kullanmadım öyle diyeyim. Dekoratif amaçlı kaldı. Yastık deseniz onu da hiç kullanmadım. Gerek yom çünkü yenidoğan bebekte. Sadece battaniye ve çarşaf kullandım.

(3,911 puan) tarafından
Evet lastikli carsaf en iyisi ben kucuk bi yastik da kullaniyorum oglumun reflüsü var diye teşekkür ederim
(246 puan) tarafından
Rica ederim. Ahşap beşikler gereksiz pahalı. Ayrıyetten park beşik gayet kullanışlı. Ben çok memnunum. Koyacağınız yer darsa bir de 60×120 alın daha büyükleri var 70×130 gibi onlar da aşırı büyük kapıdan falan geçmez. Ben evin içinde dolaştırıyorum. Bi boy küçükleri de var ama alan çok dar değilse 60×120 ideal.
(3,911 puan) tarafından
Yatak odasina koycam yerim cok kucuk simdi idarelik bise aliyorum iki uc senelik sonra buyuk eve gecince normal yatak alirim genc olsa bile kullanır diye dusunuyorum dediginiz gibi ahsaplar gereksiz pahali
(246 puan) tarafından
Evet en iyisi o zaten park beşiği kaldır koy yap çocuk odasını . Ahsapla işin bitince ne yapacaksın.
(3,911 puan) tarafından
Evet haklisiniz tesekkur ederim :)
0 oy
(818 puan) tarafından

Canım ben önce sadece sünger yatak yeter diyordum ama uygun fiyata uyku seti gördüm aldım fazlalık olarak bi korumalıkları var 2 tane takarım onları da daha iyi oldu böyle.Çünkü uyku setinin yorganı çarşafı fln tam park yatak ölçülerine göre.

(3,911 puan) tarafından
Anladim iyimis bugun bakicam insallah

İlgili sorular

20 cevap 472 göst.
3 cevap 64 göst.
3, Mart, 3 Prensesimmmm (136 puan) tarafından soruldu
4 cevap 114 göst.
13, Ekim, 2019 oslem87 (41 puan) tarafından soruldu
7 cevap 226 göst.
9, Ekim, 2019 LMihrace (1,204 puan) tarafından soruldu
2 cevap 102 göst.
2, Temmuz, 2019 Rabia___ (31 puan) tarafından soruldu

81,154 soru

2,143,472 cevap

7,068 kullanıcı

...