Ben hastanedeyim sabahtan beri bi randevu alana kadar canımız çıktı
Sizler ne yapıyorsunuz
Kahvaltı yapiyorm ben .öğlen yemeği ile kahvaltıyi bir yapiyorum
Bende evdeyim , canım çok sıkılıyor
1,512,224 soru
24,666,485 cevap
367,011 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın