Evde var da bimden aldim meraktan süt ya da su ile yapılır diyorda ben bugüne kadar hiç içmedim tadı nasıl ? Canim istiyor ama beğenmem diye de uğraşmak istemiyorum
Bence sütle ağır oluyor su ile yap
Tabi yaa ustunede tarcin at ohh miss sicak sicak
Ben bayılırım
Kış günlerinin en sevdiğim içeceği.boza bulmak zor ondan salep favorim.
Çok severim çok güzel , :) :)
1,512,223 soru
24,666,403 cevap
367,001 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın