Benimde eşim yetişmedi ben kontrole diye gittim acil sezeryana alındım kendi ailem yok hiç kimsem yok kaynanam kayınbabam vardı yanımda ama çok eksiktim buruk bişekilde doğum yaptım zor ya kimsezliğimi çok acı bikez daha oan hissettim
1,512,320 soru
24,667,704 cevap
367,079 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın