Allah yardımcınız olsun inşallah geçmiş olsun ,
Benim kapının yanında hep eteğim duruyor , birşey olduğu zaman Eteğimi alıp kaciyorum
Çok geçmiş olsun canım Valla depremde olsa yangında olsa atarım kendimi o anda çanta falan hiçç gelmez aklımA
1,512,150 soru
24,665,585 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın