249 göst.
(2,362 puan) tarafından

Kızlar hep aynı yemekler oluyor. Yapıyosun döngüsel devam ediyor bu. Artık farklı şeyker denemek istiyorum, yapıp hoşunuza giden farklı yemek tarifleri var mı?:P

14 Cevaplar

0 oy
(208 puan) tarafından

Şuracıkda beklimm :ermm:

(2,362 puan) tarafından
Bekleyelim ☺
0 oy
(4,395 puan) tarafından
Neyle yapcan mesela 
(2,362 puan) tarafından
Malzeme önemli değil alışıldık yemeklerin dışında farklı kültürümüze uygun yemek tarifi arıyorum. Et, tavuk, sebze, hamur işi gibi olabilir fırınla ocakla farketmez
0 oy
(2,292 puan) tarafından
Yogurtlu patates salatasi :) bn bugun yapcam ilk 
(2,292 puan) tarafından
Hemende biliyolar yaa ;))) cansu biliyon en gicik oldugum sey birine bisi soyluyom yada anlatiyom heves küves a evet ben biliyodum oluyo cok uzuluyom yaa ;))))
(2,362 puan) tarafından
Üzülme üzülme bilmiyomuş gibi davranırım ben ☺
(1,517 puan) tarafından
Haha en çok bende yasiyorsun bunu dimi :
(2,292 puan) tarafından
Elif ebrarcim tenkyu canim en azindan bazi arkadaslar gibi neyse :))))

Evet durumun anasi en cok sendeeeee :)))
(1,517 puan) tarafından
Haha haykirdim :)
0 oy
(394 puan) tarafından
Geleli kebabı. Patlıcanları kozleyip soy. Kuzu eti Yada dana eti (250 Gr) 3-4 biber, bir soğan,2 domates i etler biraZ pişince ekle içine. Salça karabiber ve tuz koy. Sonra patlıcanları tepsiye yay üstüne de bu karışımı dok firina ver
(2,362 puan) tarafından
Çok teşekkğr ederim canım bunu menüme ekleyeceğim ☺
(394 puan) tarafından
Ben kuzunun kokusunu bastiramadim canım ama onla daha güzel oluyor.. afiyet olsun şimdiden
(2,362 puan) tarafından
Ellerine sağlık canım deneyeceğim mutlaka ☺
0 oy
(1,077 puan) tarafından
Bnde int de farklı şeyler arıyorm ya :) :) saatlerdir ne yapsam diye iki çeşit yemeğim var ama farklı bir şey olsun istiyorm 
(2,362 puan) tarafından
Benim hazırda çorbam var ama farklı bir tat arıyorum ☺
(1,077 puan) tarafından
Bn YouTube amca da bakayım farklı, neler var
(2,362 puan) tarafından
Aynen canım ☺
0 oy
(1,072 puan) tarafından

Valla bugün benim menü de tavuk şiş var pilav var tavuklu yoğurt çorbası var ne kadar değişik gelir bilmiyorum <3:D:D:D:D:D

Şuraya bir NOT ekleyelim 

_aşerirseniz benden değil haa, :D :D

(2,362 puan) tarafından
Tavuk alıp tavuk şiş yapabilirim. Tavuk çok yaparım ama şiş halini hiç yapmadım deneyim bi ☺
(1,072 puan) tarafından
Tavuk gögsü al canım yoğurt tuz sıvıyağ istege göre baharat biraz da salça bi güzel sosla sonra eger varsa biber domates de tak aralarına ımmm harikkkkaaaa☺️☺️☺️ sıcak sıcsk sofraya koy kurumasın :)
(2,362 puan) tarafından
Bunu da ekledim kuzum çok sağol ☺
(1,072 puan) tarafından
Rica ederim afiyet olsun ☺️☺️☺️☺️
0 oy
(1,577 puan) tarafından
Kaarnabahar sever misin mesela.. onu çok güzel yaparım değişik olur yani

Ali nazik olabilir çok basit

Tavuk şiş

Patlıcan musakka

 Aklıma bunlar geldi. Haftada bir yaparım muhakkkak eşimde bayılarak yer

 Daha gelirse aklıma yazarım. Ama değişik güzel olan bunlar var
(2,362 puan) tarafından
Çok sağol canım karnabahara bayılırım ☺☺
(1,577 puan) tarafından
Canım bak karnabaharı eşim nasıl sever biliyor musun..
Önce kaarnabaharı haşlıyorum fırın tepsime koyuyorum. Sonra patates kızartıp üstüne koyuyorum karnabaharı.. varsa ayrı bi tavada kıyma kavurup soğan ve domates rendesi koyuyorum domates renden yoksa hazır menemen konserveside olur sonra onuda diğerlerinin üzerine döküp fırınlıyorum enfes oluyor
(1,577 puan) tarafından
Maklubeyide dene bi canım
(2,362 puan) tarafından
Maklubede aklımda kuzum bu hafta bi pazar yapıyım da deneyim
0 oy
(2,165 puan) tarafından
Bnm eşim gibi oda hergun bana portakallı ördek bile yapmadın diyor hergun kurfasulye patates bıktım diyor :)
(2,362 puan) tarafından
Bende sıkılıyorum artık aynı şeylerden değişiklik olsun istiyorum ☺mesela bi makarnayı bile farklı bi teknikle sosla yapmak istiyorum
(2,165 puan) tarafından
En güzel makarna sosu tereyağ salça ohh mıs bide yoğurt :)
0 oy
(2,912 puan) tarafından

Bende bekliyim şurada valla :ermm:

(2,362 puan) tarafından
Bak kuzum fikir veren çok ☺
0 oy
(1,704 puan) tarafından

Kız farklı Bi tarif perde pilavı diyorlar biraz zahmetli ama baya lezzetli güzel Bi pilav Bi bak netten :)

Ben hiç yapmadım ama yapmak istiyorum 

(2,362 puan) tarafından
Zahmetli şeyleri yaparım canım elimden gelir mutlaka bakıcam teşekkür ederim ☺☺
0 oy
(1,074 puan) tarafından
Patates corbası yanınada sarımsaklı soganlı domatesli makarna efsane ikili oluyorlar :) heöde en fazla 1 saatte yaparsın 
(2,362 puan) tarafından
Bayılırım böyle şeylere denicem mutlaka canım gün gün menü belirledim ☺☺
0 oy
(157 puan) tarafından
Belki degişik degildir ama ben ilk defa yapacam TANTUNİ yapcam inşallah 
(2,362 puan) tarafından
İyi fikir hiç yapmamıştım bak tantuni deneyebilirim sağol canım ☺☺
0 oy
(775 puan) tarafından
Sıkıcık çorbası yapabilirsin canım intde tarifi var yöresel bisi ve çok güzel:)
(2,362 puan) tarafından
Hemen bakıyorum canım ☺
0 oy
(888 puan) tarafından
Makarnaya hazır tavuk harclari varya ondan dok çok degsk güzel oluyo valla ben makarna yemezdim ondan yaptım çok lezzetli oldu basit bı tarif :).  

   Sonraa bazlamaya kabartma tozu biraz şeker katıp hamurunu yoğurp biraz kalın bırakıp krep tavasnda pişir icink çeke çeke pisryo aynı hazır bazlama gibi oluyo 

sonra patates salatası yapıp onu küçük muffin kalıbına basıp kalib çıkarıp ortasina sarımsaklı yoğurt dokyom güzel oluyo

 yemek olarak da kuru fasulyenin altına soğan değil de sarımsak koyyorum çok yakmiyorm sonra hemn salçasını atyorum degsk güzel bı tat oluyo 

Bu aralar yaptgm degsk lezzetler bu yenisini kesfedersem yazarım:D
(2,362 puan) tarafından
Minik bi dokunuş bile ne kadar değiştiriyor kuzum mutlaka deniycem ☺bugün makarnadan başlıycam ama elimde tavuk harcı yok köri var onunla deneyim ☺☺

İlgili sorular

5 cevap 135 göst.
27, Ocak, 2019 Zehra❤ taha (113 puan) tarafından soruldu

65,396 soru

1,799,370 cevap

5,664 kullanıcı

...