Canım çok şükür iki sezeryan sonrasında da hiç yatmadım.hatta doğruyu söylemek gerekirse ikincisi daha kolay oldu
Cevaplar hep olumlu... İnş benim de öyle olur bu defa beni neyin beklediğini bildiğim için çok korkuyorum. Aslında birincide 1 haftada kalktım normal devam ettim her şeye ama ilk 2 gün çok zorlandım. Herhalde onu unutamıyorum.
1,512,531 soru
24,670,421 cevap
367,221 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın