:) :) :) :)
Mest olur. Yapmadığım günler yaptığım günlerden daha fazla. şu ana kadar en ufak tepkisi olmadı. Canım benim..
Hahaha hahaaaaatamam dicem valla
Iyi yapmissin demezler bence
Hahah yemez
cok iyimis hayat kurtarici kelime
Ahahhahahahhahahaahhahaaha
1,512,521 soru
24,670,325 cevap
367,215 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın