214 göst.
(873 puan) tarafından
Kizlar çok özür dilerim ama 20 +4 hamileyim dün akşam göğüs uclarim çok kaşındı kasırken baktım gözümden süte benzer şu geldi biraz sıktım baya geldi bu ne anlama geliyo ilk hebeligim

10 Cevaplar

+1 oy
(2,077 puan) tarafından
Sıkma canm o sütü erken doğumu tetikler
(873 puan) tarafından
Sıkmasam bisi olmazmi cnm
(2,077 puan) tarafından
Kendi akarsa bişey olmaz canm sıkma sen goguslerini sikan sutyende takma süt kanallarun zarar gormesin
(873 puan) tarafından
Zaten çok sikiyo sutyenlerim artık takmam
(873 puan) tarafından
Cok tşkr ederim cnm  allah razı olsun
0 oy
(47 puan) tarafından
Sıkmak iyi değil gelen süt ve doğumu tetikliyor erken doğum riskini
(873 puan) tarafından
Gerçekten mi cnm ama daha 5 aylık hamileyim ben baya erken deilmi
0 oy
(2,032 puan) tarafından
Hamilelikte dur canım ama sıkma bırak kendi akarsa aksın sen akıp durma erken doğumu tetikler
(873 puan) tarafından
Tamam cnm bida sıkmam çok tşkr ederim
(2,032 puan) tarafından
Rica ederim canım ❤️
0 oy
(12,961 puan) tarafından
Sutun gelmis bilmeden sıkmissin bidaha sıkma erken dogumu tetikler
(873 puan) tarafından
Sıkarsam erken doğum riskin mı olur cnm
(12,961 puan) tarafından
Aynen erken dogum riski olur sıkma bendede 16 haftamda geldiydi
(873 puan) tarafından
Tamam cnm bida sıkmam ilk defa akşam fark ettim bilmedim birazda sıktım iyiki sizlere sormuşum ya
0 oy
(408 puan) tarafından
Olabiliyor bazı hamilelik lerde görülüyor bu ben doğum yapmama yakın yaşardım bu olayı sen sıkma ama. Birde sana bir tavsiye göğsünü ve karnını kaşıma çatlak olurmuş bana öyle dediler kaşımadım krem falanda kullanmadım hiç çatlak olmadı ilkinde bundada şükür hala yok. 
(873 puan) tarafından
Cok saol cnm bida asla yapmam
(408 puan) tarafından
Ne kadar doğru bilmem hani ama bende gerçekten işe yaradı krem falan kullanmama gerek kalmadı kaşımadığımdan ilerliyen haftalarda çok fazla kaşınıyor çünkü belki bilmezsin kaşırsın diye diyorum
(873 puan) tarafından
Diz kapağının gani çok kasiniyo bende çok kaşıyın ama hatta biraz çatlaklar oluşmuş
(408 puan) tarafından
Kıyafetin üstünden ovala avuç içinle ben öyle taktik bulmuştum :)
(873 puan) tarafından
Artık öyle yaparım çok saol cnm bnm
0 oy
(1,312 puan) tarafından
Sıkma kiz ☺☺ilk süt cok onemli bebek icin ondan sıkma
(873 puan) tarafından
Tama  mervecim bida sıkmam
(873 puan) tarafından
☺️☺️☺️☺️
0 oy
(691 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
O süt değil kolostrum sıvısı bebeğin ilk ağız sütü olacak ve onun için çok önemli sıkma kuzum erken doğumu da tetikler 
(873 puan) tarafından
Tamam  cnm bida sıkmam çok saol☺️☺️
(691 puan) tarafından
Rica ederim ❤
0 oy
(577 puan) tarafından
Canim sakin bi daha sıkma o sutu dogumu tetilleyebilir kendi akabilir bende iki defa olmustu ama sen ozellikle sıkma
(873 puan) tarafından
Tama cnn bida asla sıkmam çok tşkr ederim☺️☺️
0 oy
(9,549 puan) tarafından
Sıkma canım bidaha
(873 puan) tarafından
Yok cnm sıkacağım kalmadı ☺️☺️
0 oy
(1,108 puan) tarafından
Sakın boşa sıkma ilk süt bebek için çok önemli ne kadar kıymetli bir bilsen
(873 puan) tarafından
Süt deil cnm ona yakın şu gibiydi
(1,108 puan) tarafından
Kolostrum (Ağız Sütü)
Halk arasında ağız sütü olarak bilinen kolostrum, memeden gelen ilk sıvıdır ve bebek için çok özeldir. Hatta bebeğin ilk aşısı olarak değerlendirilir. Çünkü anne vücudu, bebeğin birçok bakteri ve virüsten korunabilmesi için bu bol antikor içeren sıvıyı üretir. Yoğun kıvamlı, koyu ve sarı renktedir. Normal anne sütüne göre daha fazla protein, daha az karbonhidrat ve yağ barındırır. Bebeğin en kolay sindirebileceği maddedir. Bu yönleriyle kolostrum çok özel bir sıvı olarak karşımıza çıkar. Hamilelik döneminde göğüslerinizden süt gelirse, bu durum kolostrumun boşa aktığı anlamına gelmez. Bebek doğduğunda yine bu özel sıvı gelecektir.

İlgili sorular

6 cevap 292 göst.

64,784 soru

1,779,633 cevap

5,627 kullanıcı

...