547 göst.
(1,189 puan) tarafından

Kızlar yakin arkadasmla aramizda bir hafta var benm bebegm bir hafta once oldu. Yarın kirkimiz cikack. Arkadasimda bebegini annesine birakmis bir saatligine yanima geldi evde skldgi icin.


 Benim bebeğimi aldi emzirebilirmym süt kardes olsunlar dedi bse diyemedim emzirdi. ama emzirmesini istemedim enfeksiyondur falan bisey olur korkusundan sizce bise olurmu? 
Reklam

19 Cevaplar

+2 oy
(1,745 puan) tarafından
emzirdimi yani:)
(1,189 puan) tarafından
Evet emzirdi
(1,745 puan) tarafından
valla bu konuda bi blgm yok ama merak ettm bebeklernizn cnsiyeti aynımi  ve bebeginz emdimi sizi emdigi gbi
(1,189 puan) tarafından
Evet ikimizin de kızı oldu . Benim kiz zir deli surekli aglayan cocuk. Sesini cikarmadan 5 dakika emdi cok sinir oldm
(1,745 puan) tarafından
tüh ya arkadasini kirmak istememissn ama keske vermeseymis oda degisik yani git kendininkini emzir
Reklam

+2 oy
(1,958 puan) tarafından
Ben izin vermezdim kimsenin öpmesine bile dayanmıyorm :)
(1,189 puan) tarafından
Bende dusuncesiz insanlara sinir olyorm belki yok dicem izin vermicem hemen kabulledrmye calsyolar :(
(1,958 puan) tarafından
Olan olmuş artık cnm sıkma canını boşver sende gidince onun bebişi emzirirsin artık ödeşirsiniz =)
+1 oy
(1,469 puan) tarafından
Banada tuhaf geldi yani hiç gerek yokmuş sütün olmaz yazık ağlar durur da dayanamazsın bebeğine emsinde doysun istersin hadi neyse de

Bu anlamsız olmuş 
+3 oy
(1,732 puan) tarafından
Hem istemiyorsun hem izin veriyorsun oda güzel. Ben olsam imkanı yok vermezdim eşimde izin vermez hem buna iyi cesaret. 
+4 oy
(276 puan) tarafından
Neden mikrop kapsin ki?

Sonuçta oda yeni doğum yapmış bir anne ve en az sizin kadar oda bir bebeğe nasil davranacağını biliyordur.

Ben sadece süt kardeş olma konusunu takardim. Ben süt kardesi olmaya karşıyım. Ilerde sorun çıkmasından korktuğum için. Bilmeden süt kardeşiyle evlenenlerin olduğu dünyada yaşıyoruz çünkü 
(904 puan) tarafından
Bilmeden kardes olarak evlenip dugun gecesi ogrenenler bile oluyo canimm bu sut kardesi konusuna bnde takiyorum artik degisti dunya insanlar degisti
0 oy
(166 puan) tarafından
mikrop kapmaz sanmiyorum ama cocuklara sut kardes olduklarini unutturmamak gerek ve etrafta baska bilenler de olsun ilerde baglantiniz filan koparsa bilenlerin olmasi lazim sut kardesligi baya onemli bi konu cünkü
0 oy
(2,030 puan) tarafından
Eğer yanlış bilmiyorsam sizinde arkadasinizin bebegini emzirmeniz lâzım ozaman süt kardeş olurlar
(94 puan) tarafından
Yok oyle birsey canim ..
0 oy
(1,159 puan) tarafından
Ben olsam vermezdim  ya şahsen canım başka tene degsin  istemem şahsen  kendimi kötü hissedirim  sanırım 
0 oy
(135 puan) tarafından
Biraz gıcık olmuş ama sende onunkini emzir n'olacak bişey olmaz kardeş olurlar 
+1 oy
(764 puan) tarafından
Ben ona karşıyım dinen yorumlamak gerekirse ilerde sorun olabiliyor
0 oy
(969 puan) tarafından
Enfeksiyon ne arar kız anne sütünde :) o kadar hasta oluyoruz grip dışında geçse bizim çocuklaromıza geçer :) 
+2 oy
(94 puan) tarafından
Aslinda canim dinen zaruri bi durum olmadi surece bir baskasinin senin evladini yok yere emzirmesi iyi bir sey degil mesela sutun mu yok amenna yada sen emzirecek durumda degilsin diyelim bebegini arkadisina biraktin yoksun oda acikmis agliyor o zaman zorda kaldigi icin kim olursa olsun emzire bilir ayrica bende sanmiiyorum mikrop kapmaz ama sizinkide bi tuhaf olmus canim durduk yere keyfi emzirtmissin bebegini madem icten ice istemiyordum benim sahsen agiretlik arkadasim dedigim olsa bile istemiyorsam emzirtmem .
0 oy
(7,908 puan) tarafından

Mikrop kapmaz.o da anne senin sütün kadar temiz yararlıdır sütü. Lakin bu süt kardes olayi dini açıdan biraz karışık. Iyice bi arastirmak lazim. Mesela biri kız biri erkekse kesinlikle evlenmeleri haram. Bildigin annesi sayiliyo artk arkadaşınızda. Ilerde unutturmayn bu durumu soyleyin mutlaka. Eskiden kan kardesi olayi vardi kanlari birlestirince kan kardesi derdik sacma bseydi onun gbi olms sizinkide :D

0 oy
tarafından
Izin vermeseydin canım keşke cunki mikrop falan bulaşır allah muhafaza bidaha izin verme canım arkadaşın bile olursa olsun 
0 oy
(75 puan) tarafından
sut kardesligi cok onemli derin bi konu kendi kardesinden hicbir farki yok bu devirde sut kardesligini birak kendi kardesin bile kardeslik yapmazken ben hayatta izin vermezdim
0 oy
(2,631 puan) tarafından
Keske emzirtmeseydin sahsen ben emzirtmem emzirmem de sut kardeslik baya detaylı bi sey 
0 oy
(1,371 puan) tarafından
Keşke emzirmeseymis süt kardeş olayı sıkıntılı dinen biliyorsunuzdur ileride birimizin oğlu olursa falan digerininde kızı kardeş gibi olacaklar hele ki arkadaşlık bazen araya mesela giriyor uzaklaşıyor insan gorusemez oluyor .Emzirmeseymis madem bu konuda mutlaka cocuklarinixin hepsini bilgilendiriniz karşı taraf da bilgilendirsin
0 oy
(30 puan) tarafından

Böyle konularda  açık sözlü olmak lazım  aslında böyle bişi benm arkadaşım istese küsecek  bile olsa olmaz derdim kendi anneme de diyorum şimdiden bebek doğunca öpmek yok diye Allah göstermesin hastalığı olabilir enfeksiyon kapabilir 

0 oy
(4,006 puan) tarafından
Sutteki antikor mikrobu engeller zaten.arkadasima izin vermezdim ama benim.55 günlük ablamin 7 aylik oglu var ablam benim bebeğimi bende ablamin bebeğini emzirdim süt kardeş oldular
Reklam

İlgili sorular

5 cevap 209 göst.
26, Kasım, 26 ❤BBüşra❤ (2,091 puan) tarafından soruldu
12 cevap 93 göst.
7, Kasım, 7 Cemmile (76 puan) tarafından soruldu
16 cevap 259 göst.
1, Kasım, 1 Nazlım (6 puan) tarafından soruldu
3 cevap 261 göst.
10, Ekim, 10 Ecrin in annesi ❤️♥️ (221 puan) tarafından soruldu
9 cevap 181 göst.
7, Ekim, 7 Ecrin in annesi ❤️♥️ (221 puan) tarafından soruldu
Reklam

40,377 soru

386,565 cevap

693,190 yorum

4,044 kullanıcı

Kategoriler

...