Kızlar bugün gittim doktora tekrardan, bebişim gözüktü artık kalp atışıda var. Hayırlısı böyleymiş
7 hafta 3 günlük hamileyim
Daha minicik tabii tam gözükmüyor
Gözün aydın olsun canım. Allah Sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin......
Ben onu yerimm minnak kuşum benim. Ismini cinyor sibel koy nutfeeeennnnn
Yaaa masAllah sağ salim gelsin insAllah
1,512,746 soru
24,673,307 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın