253 göst.
(953 puan) tarafından

Daha önce sorulmuştur belki ama benim dikkatimi cekmemiş olabilir haftam küçük diye. Tahminen kacıncı haftada hazırlanmalı hastane cantası ??? Şimdi ben 25 haftalık olcam salı günü. Tabi erken dogum riskim olduğu icin ne yapsam nasıl bi yol izlesem bilemiyorum. Tecrübelerinizi paylasırsanız sevinirim :)

Reklam

5 Cevaplar

0 oy
(1,750 puan) tarafından
sakaya bak hele:) ben ilk kzmda 37 haftallk baslamstm 41 e girerken doğumum oldu
(953 puan) tarafından
Sildim topa tutarlar şimdi beni :DD
(1,750 puan) tarafından
bencede tutabilirler:)
(953 puan) tarafından
Evet riskli bi durumdu :DDD
(1,750 puan) tarafından
ben güldüm ama ya :)
(953 puan) tarafından
Valla benim de gülesim var da şimdi biri cıkar bişey der takarım burdan pıçaaa bi tarafına o olur :DDDD
(1,750 puan) tarafından
ahahah aman aman belli olmuyo buranin hali
(953 puan) tarafından
Aynen çok şaapmamak lazım:D
(1,750 puan) tarafından
aynen cnm :)
Reklam

+1 oy
(445 puan) tarafından
Canım erken doğum riskin varsa tüm eşyalarını hazır et sonra yıkayıp ütüle bence nolur nolmaz 30 da doğuran oluyor 
(953 puan) tarafından
Riskim var ama doktorlar da kestiremiyo ne kadar erken olur ya da gününü tamamlar mı kestiremiyoruz diyolar. Öyle 3 5 parca bişey almıstım ama hastane cantasıyla ilgili henüz bişey almadım. Rabbim zamanında doğum nasip etsin inşallah da erken hazırlamayı düşünüyorum bende yinede sorayım dedim
(445 puan) tarafından
Anladım canım benim ya Allah yardımcın olsun inşallah bende nolur nolmaz diye 30 da hazırlamayı düşünüyorum şuan 28+4 üz bakalım inşallah. Sende kıyafetleri eşyaları yavaş yavaş al istersen 30da hazırla
+1 oy
(2,197 puan) tarafından
Canım benm  riskim yoktu 32de hastane çantalarım hazırdı.

Bebeğime ve kendime 2 ayrı çanta yaptım.  Ara ara çıkarıp hava alsınlar bahanesiyle gözden geçiriyorum.  Soracağın bişi varsa cevaplarım cnm
(953 puan) tarafından
İşte ben de nr zaman hazır etsem ne zaman yıkatsam bilmiyorum. Ne koymam lazım onu da bilmiyorum :)
(2,197 puan) tarafından
Aldıkların neler bilmiyorum ama ben kısaca şöyle söyliyim senide sıkmadan
 
Kendi çantama
 
1 altlı üstlü pijama
1 uzun kalın polar gecelik
1 lohusa takımı
Terlik
3 çorap
Emzirme sütyeni
Atlet
5 hasta bezi
Diş fırçası - diş macunu
1 el havlusu
5 külot
Kapalıyım, nazar boncuklu yazma mavi yazma



Bebek çantası
1 10lu hastane çıkışı
2 tane 5li hastane çıkışı
Biberon
Emzik
Ağız bezi
15 tane bez
1 örgü kalın battaniye
1 beyaz yumuşacık sarmak için örtü
Yenidoğan ıslak mendil
Pişik kremi
Nazar boncuklu sarı yazma

Bunları koydum cnm
(953 puan) tarafından
Canım cok teşekkür ederim kaydedeyim bunu bana da fikir olur :)
(2,197 puan) tarafından
Bide canısı elinden geldiğince erken hazırla.
Hazırla koy köşeye kalsın, ne olur ne olmaz.
Hiç bitmiyo eksik inanki, anca biter bikaç haftada. Herşey pahalı bianda alamıysn.
(953 puan) tarafından
Haklısın ufaktan başlamak lazım canım cok teşekkür ederim ❤️
0 oy
(503 puan) tarafından
Ya canım. Ben de 23+3'üm şu an.  Annem sağolsun ördü de aldı da elzem olan şeyleri. Ama şöyle bir dönüp baktığımda yavrumun nesi var diye 3 çift çorap

10lu Hastane çıkışı

Örgü battaniye

Penye battaniye

Havlu

3-4 zıbın

1Külotlu çorabı var :) 

Bugün annem aradı şunu aldım resim attım bak deyince konu gelmişken sordum, anne orası daha ucuz ben oraya gelince oradan alışveriş yapsam keşke dedim. O da ne alacaksın ki daha bir sürü hediye eşya geliyor zaten. Çocuk hızlı büyüyor dedi. Zıbın ve çorap çok lazım olur onlardan alırsın  buldukça dedi. Şimdi burada okuyoruz :) listeler havada uçuşuyor. Ama annemin dediği de kafama yatıyor. Ya emin değilim yani bu bebek için alışveriş olayı kafamı çok karıştırıyor.
0 oy
(789 puan) tarafından

Canm 35 hafta 3 gunlugum cantami anca hazrladm hala eksiklerim var :) 

Reklam

İlgili sorular

6 cevap 145 göst.
1 gün önce feyza palut (9 puan) tarafından soruldu
1 cevap 258 göst.
9 cevap 203 göst.
26, Ekim, 26 hatun❤️demirel (810 puan) tarafından soruldu
1 cevap 107 göst.
5, Eylül, 5 misafir tarafından soruldu
5 cevap 113 göst.
18, Mayıs, 18 Bebegimherseyim (389 puan) tarafından soruldu
6 cevap 191 göst.
9, Şubat, 9 Zehra❤ taha (118 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,452 soru

384,485 cevap

688,434 yorum

3,978 kullanıcı

Kategoriler

...