157 göst.
(2,060 puan) tarafından

Kızlar bir türlü uykuya dalamıyorum ne yaparsam yapıyım deliksiz uyku uyuamıyorum ne gece ne gündüz aranız da benim gibi olan varmi yada çözümü varmı :ermm:

Reklam

8 Cevaplar

+1 oy
(2,327 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Bende alerjık rınıt var canım kesıntısız uyuyamıyorum zaten ama yorgun oldugum zamanlar sabaha kadar uyuyabılıyorum.Sence nedenı psıkolojık olabılır mı? Aklına taktıgın huzursuz eden bıseyler olabılırmı? 
(2,060 puan) tarafından
Yok.cnm tam tersi herşeyim cok güzel ama yatağa girince bacagima kramp giriyor midem yanıyor tam bunlar geçiyor vücudum kaşınıyor sonra sabah oluyor: ((
(2,327 puan) tarafından
Oo kıyamam kramplar ıcın magnezyum lazım sana muhtemelemde kullanıyosundur ayrıyeten kabak cekırdegı muz maden suyu tüketebilirsin.kasıntı ıcın nemlendirici kullanıyor musun?
(2,060 puan) tarafından
Magnezyum hic kullanmadim cnm doktorum yazmadı bebek yağı kullaniyorum.cnm biraz geçiriyor muzu günlük yiyorum cnm cok teşekkür ederim
(2,327 puan) tarafından
Muz yeterlı gelmıyo gıbı canım kramplar devam edıyosa talep et suya atıp ıcıyosun rahatlatır kramp zordur gecmıs olsun bebe yagı surdugune gore demekko gebelık kasıntısı senınkı ona pek bısey etkı etmeyebılır
(2,060 puan) tarafından
Doktoruma bidaha söyleyim.cnm cok teşekkür ederim
(2,327 puan) tarafından
Rica ederim canım insallah sorunların bı nebze olsun dıner
Reklam

0 oy
(5 puan) tarafından
Hepimiz oyleyiz emin ol :)))))
(2,060 puan) tarafından
Herkes uyu doğurunca uyumayacaksın diyor bende tik yok
(5 puan) tarafından
Inan herkes oyle diyor ama uyku depolanan birsey olmadigi icin keske öyle bisey olsa
+1 oy
(5 puan) tarafından
Deliksiz uyku mümkün deyil malesef
(2,060 puan) tarafından
Aynen cnm: (((
+1 oy
tarafından
Ohooo hamilelikte ay ilerledkce hic uyunmuyo. Ayyy ilk hamile kaldgm zmanlar da hep uyuyasm geliyodu 
(2,060 puan) tarafından
28 haftalık oldum cnm hic uyku uyuamıyorum
tarafından
Bn o zmanlar gne uyuyodm smdi belim ck agriyo bacak aram ck agriyo ne uyuyabliyorm ne otrnca kalkabliyorm nede yatncan
(2,060 puan) tarafından
Rabbim yardımcımiz olsun cnm
+1 oy
(117 puan) tarafından
35 haftalık hamileyim bende gecem gündüz,gündüzüm gece oldu.sabaha karşı uyuyup aksama doğru uyanıyorum uyandıktan sonra sersem gibi oluyorum çok uyumaktan, nasıl uykumu düzene sokacam bilmiyorum.erken uyanınca da çok halsiz oluyorumm
(2,060 puan) tarafından
Allah yardımcımız olsun
+1 oy
tarafından
Bende. Ayniydim hamileyken sağ sola donemiyordum bile ama kızım doğdu yine aynıyım
(2,060 puan) tarafından
Işimiz zor valla :((
+1 oy
(312 puan) tarafından
Ben 40 haftalik oldum artk nerdeyse 4 gundur hic uuyuyamiyom bide grip olmusum of of hamileligim boyunca anrtk bu 20 nci grip gece 4 5 te anca dalyom sabah 8 de geri kalkiyom dalana kadar yatakta donypm esimde bi turlu uyuyamadin biraz sabret diyo valla gozumden uyku akyo resmen 
(2,060 puan) tarafından
Geçmiş olsun cnm ins biran önce geçer bu sorunumuz
(312 puan) tarafından
Sagol canm ins yaa bebis elince daha rahat uyuruz belki bi ay filan surekli uyurlarmis zaten bizde rahatlariz diye duzunyom ama
(2,060 puan) tarafından
In cnmm tek hayalim
+1 oy
(81 puan) tarafından
Bende aynıyım canım tam uykuya dalıyorum belim ağrıyor kramp giriyor yada mide yanmasıyla uyanıyor uyayamiyom ole
(2,060 puan) tarafından
Sorma cnm aynen Rabbim yardımcımız olsun ins
(81 puan) tarafından
İns canım son 50gun kaldı tahmini hyirlisi
Reklam

İlgili sorular

4 cevap 115 göst.
18, Eylül, 18 misafir tarafından soruldu
3 cevap 72 göst.
16, Temmuz, 16 Yenibiranne (190 puan) tarafından soruldu
3 cevap 65 göst.
10, Ocak, 10 Minnoşum (501 puan) tarafından soruldu
3 cevap 71 göst.
7, Ekim, 7 ❤Gamze☆Göksum❤ (2,060 puan) tarafından soruldu
2 cevap 81 göst.
14, Eylül, 14 Aşkı❤evladı⚘ (1,993 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,447 soru

384,391 cevap

688,265 yorum

3,978 kullanıcı

Kategoriler

...