243 göst.
(1,052 puan) tarafından

kizlar biliosunuz hergun yemek yapioruz artik bugun ne yapsam diye dusunmekten sıkıldım vallahi sizler bugun ne pisirceksiniz fikir verin bana ya napsam acaba bugn

Reklam

8 Cevaplar

0 oy
(81 puan) tarafından

canım ben kabak yemegi biber dolması sehriye corbası yapacam evinde ne oldugunu bilmedigim icin bişey diyemm 

Reklam

+1 oy
(97 puan) tarafından
Herkesin affına sığınarak yazıyorum tüm gecelerden özür dilerim kuru fasulye pilav cacık 
(1,052 puan) tarafından
neden ozur dileyerek cevap yazdigini anlayamadim
(97 puan) tarafından
Canı çeken olursa diye
(1,052 puan) tarafından
anladim canim
(365 puan) tarafından
Ahanda benim cekti :D
0 oy
(213 puan) tarafından

Et sote pirinç pilavı ayran :)

0 oy
(46 puan) tarafından

Artık nefret etmeye başladım bu düşünceden 

(1,052 puan) tarafından
bende nefret ediyom valla hergun dusunmekten
(1,405 puan) tarafından
Tovbe tövbe... aparatif ve yiyebileceğiniz yemekleri bir yere yazın sıkıştiginizda  bakarsınız fikir olur.
0 oy
(2,712 puan) tarafından

Offf anam offfff neden bu sert var ya hergun hergun bıgun esler bı gun bız pısırsek olmuyo ya bıktım valla ☹️

(1,052 puan) tarafından
cok mantikli ama imkansiz gibi bisey
(1,405 puan) tarafından
Valla benim eşim bir hafta akşam ları evde oluyor  bir hafta olmuyor. O konuda kafam rahat ;))
0 oy
(390 puan) tarafından

Ben çoğunlukla eşime sorarım aksama ne yersin diye. O ne derse onu yaparım sende bu günlük dene 

(1,052 puan) tarafından
ben sordugum zaman sen bilirsin diyo
0 oy
(374 puan) tarafından

Su saat oldu bnde daha yapmadim. Ne yapcam bilmiom hicbisey de hosgelmiyor. Karar weremedim daha ne pisireceqim konusunda. Esimde yemk knusunda cok secici sewmedqi yemk olsa yemez. Bizm kulturde aksama bi cigkofte yapariz yanina salaya ayran tamm. Ama esim ille corba istior yanina ya makarna ya pilaw istio bide mutlaka sulu yemek. Kndi kulturumu ozledim wallaha 

(1,052 puan) tarafından
benimkide cok yemek seciyor bu yuzden isim daha zor sulu yemek cok sviyor hep o tarzdan seyler olsun istiyo
0 oy
(365 puan) tarafından

Eşim sebze falan yememesine ragmen ben hic zorlanmiyorum ya :-)

(1,052 puan) tarafından
bebimkide yemiyo
Reklam

İlgili sorular

4 cevap 176 göst.
27, Eylül, 27 ☆☆Melih'im☆☆☆ (538 puan) tarafından soruldu
4 cevap 234 göst.
18, Eylül, 18 Tprkayse (63 puan) tarafından soruldu
16 cevap 381 göst.
19, Ağustos, 19 Sümeyye23 (44 puan) tarafından soruldu
4 cevap 323 göst.
4, Ağustos, 4 Gül Reyhan (11 puan) tarafından soruldu
Reklam

38,982 soru

378,509 cevap

677,645 yorum

3,943 kullanıcı

Kategoriler

...