202 göst.
(205 puan) tarafından
Ama icmeyen tabi bebisin saligi icin 
Reklam

12 Cevaplar

0 oy
(182 puan) tarafından
Benim ne kahve canim ceker nede cay ama arada icerim tabii bi zarari yoktur onunda
(205 puan) tarafından
Kac haftalik hamilesn
(182 puan) tarafından
39 canim basindan beri boyle ama
(205 puan) tarafından
Cinsiyeti beli bebisnin
(182 puan) tarafından
Evet canim erkek
Reklam

0 oy
(346 puan) tarafından
Kaç gündür çok fena canım cekiyodu yarım çay bardağı içtim  bugün 
(2,828 puan) tarafından
Türk kahvesi içebilirsin canim
(205 puan) tarafından
Kahvemi ictin canm
(346 puan) tarafından
Türk kahvesini çok içemiyorum canım en son hamile kalmadan önce içtim
(205 puan) tarafından
Ben bunda hamile kaldigimda cok cekiyor
(346 puan) tarafından
Bende reklamlarda flimlerde görüyorum Kaç gündür kahve dayanamadim içtim bugün :)
(205 puan) tarafından
Vallh boyle giderse bende icicem ya
0 oy
(3,207 puan) tarafından
. Günlük 1 fincan yask değil cnm ama tabi faydalı da değil biizm evde hergün içilir annem ablam fln bugün içmedim 2 gün içmiyorum sonra küçük kahve fincanın tamamını değil yarısını koyup içiyorum canım istiyor çünkü alışkanlık oldu bzde 
(205 puan) tarafından
Benim canm cekiyor canm ya ama dokturla bebek icin iyi degil diyorlr
(3,207 puan) tarafından
Yani içilmese tabi ki daha iyi canım :))
(205 puan) tarafından
Yani ama can cekince iste
0 oy
(82 puan) tarafından
Hamile kalmadan once gunde 2 fincan sade icerdim 3u bile isterdi canim ama simdi icemiyorum uzuluyorum zarar verir diye :(
0 oy
tarafından
Noye ben bazen iciyorm. Doktorda soyluyo sadce birn fincan diye. Tiryakisi degilim ama gttigim yerde icerm.evde esime yaptgmda bazen kendmede yaparm. 
(205 puan) tarafından
Ozmn bende icicm
tarafından
Sen blirsn ben sna ben iciyorm bsi yok snde ic diyemem. İstiyosan icersm. Sen sormssn bn kendi yaptfmi soyledm :)
(205 puan) tarafından
Icicem ya canm cekiyor ya napim
0 oy
(4,273 puan) tarafından
Canm benim annem kardeşime hamileyken bildigin türk kahvesini su bardağiyla iciyodu fincamda degil :) su bardagiyla hemde günde 2 3 kez kadın kahve diye deliriyodu sadece kahveyi aşerdi :) şuan masallah 17 yaşında delikanlı oldu kardeşim :) 

Ama tabi herseyin fazlasi zarar biz yimede canimiz istiyosa 1 fincani gecmiyelim :)
(205 puan) tarafından
Masllh allah bagişlasn ona sagol canm benm
0 oy
(1,375 puan) tarafından
Hamilelikten önce sabah ac karna kahve alışkanlığım vardı hamile kaldığımı öğrendim ondan vaz geçtim her sabah canım istiyordu 1 hafta kendimi tuttum sonra haftada 3 fincan içtiğim  bazen hiç yani bir kerenin zararı olacağını sanmıyorum doğum yaptım kızım 7 aylık 
(205 puan) tarafından
Vallh allah sana baglasn yerime op bu sekil dediler anne karnindaykn bebegin beyni gelişmiyormuş
(1,375 puan) tarafından
Amin cnm allah hepimizin bebeğini bize bağışlasız yok kuzum ya ablamda içiyordu allaha şükür çocuklarımızda hiç bir sıkıntı yok senin demen gibi bende korkuyordum ablam korkma bisey olmaz 1 fincandan bende içtim cok ded8 ondan sonra içmeye basladim arada kola kacakmaklarim oldu canim çekiyor napiyim yani iyi bisey değil ama insan tutamıyor kendini
0 oy
(4,023 puan) tarafından
Hamileliğin de hergun 1 fincan turk kahvesi ictim dr um gunluk 200 ml kafein hakkim olduğunu demisti.53 gun once doğum yaptim emziriyorum hergün gene iciyorum
(205 puan) tarafından
Dogumdan sonra veriyorlr zatn sut olsun diye  hata biketr çikolatayla  doymuştum belki duyan var dir
(46 puan) tarafından
Bende çok seviyorum türk kahvesini günde 1 tane içiyorum aceba sütten geçip uykusuzluk yaparmı bebeğe diye düşünüyordum sizde durumlar ne?
0 oy
(3,681 puan) tarafından
Mehmet efendinin kafeinsiz Türk kahvesini içebilirsin ben çok içtim :)
(205 puan) tarafından
Bundan sonra bir fincan icicem
(3,681 puan) tarafından
Afiyet olsun kuzum :)
(205 puan) tarafından
Sagol canm benim
0 oy
(2,339 puan) tarafından
Ben ıcıyorum canım canım ısteyınce onceden buyuk kupa nescafe ıcerdım şimdi küçük fincands içiyorum.Osmanlı kahvesını severim ama çook nadır icer oldum.
(205 puan) tarafından
Afyet olsun canlar
0 oy
(3,100 puan) tarafından
Ben hergün içiyorum bi fincan valla. Doktorum bana içebilirsin günde 1 fincan hiç bişi olmaz demişti. Bende içiyorum valla akşam yemeğinden sonra Türk kahvesi mutlaka içilir biz de bırakamıyorum da :) 
(205 puan) tarafından
Vallh cane bende cok seviyom aslinda hamile kaldigimdn beri seviyom esimde cok sevdigimi farketi evin tarafi kahve
0 oy
(1,052 puan) tarafından

Kiz ben kahveyi hic sevmem yaa;)

(205 puan) tarafından
Vallh canm ben  kucuk   yasimdan beri seviyom ve helede seviyom hamile kalinca tam sevdigim
(1,052 puan) tarafından
Hic sevmem tadini ya alisamadim bi turlu cayida sevmem kolada sevmem :D
(205 puan) tarafından
Ben caydan nefret ederim hayata icmem zatn ben burda misafirlige gitsm bile milet cay yapmiyor ama colayi bide kahveyi severim vallh
(1,052 puan) tarafından
Yok kiz ben hicbirini sevmem cok masrafsizim:D
(205 puan) tarafından
Ben masrafli misafirleri seviyom canm
(1,052 puan) tarafından
Ahahahha baya guldum kiz allah seni napmasin
(205 puan) tarafından
Allah iliğimi versn
Reklam

İlgili sorular

16 cevap 276 göst.
28, Şubat, 28 Shr... (205 puan) tarafından soruldu
12 cevap 269 göst.
7, Aralık, 7 3.kez anneee (306 puan) tarafından soruldu
5 cevap 248 göst.
22, Kasım, 22 Yusufcan♡♡♡ (1,086 puan) tarafından soruldu
4 cevap 176 göst.
2 cevap 260 göst.
31, Ekim, 2018 Hazen neşe (188 puan) tarafından soruldu
12 cevap 283 göst.
4 gün önce Nlckbyl (47 puan) tarafından soruldu
Reklam

40,420 soru

387,018 cevap

693,951 yorum

4,046 kullanıcı

Kategoriler

...