Kizlar bir iki gündür oğlumda öksürük vardı hastaneye götürdüm buhar verdi doktor kullanıyorduk iyiye gidiyordu sabah 6 da ateşi yükseldi huzursuzlandı hiç düşmedi banyo yaptırdım üstünü çıkardım ilaç icirdim etki etmedi hastaneye getirdim yatış yaptılar tahlil yaptılar bisey bulamadılar ama ateşi düşmek yerine yükseliyor 38.2 şuanda dua edin nolur
1,512,207 soru
24,666,260 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın