Kizlar bir iki gündür oğlumda öksürük vardı hastaneye götürdüm buhar verdi doktor kullanıyorduk iyiye gidiyordu sabah 6 da ateşi yükseldi huzursuzlandı hiç düşmedi banyo yaptırdım üstünü çıkardım ilaç icirdim etki etmedi hastaneye getirdim yatış yaptılar tahlil yaptılar bisey bulamadılar ama ateşi düşmek yerine yükseliyor 38.2 şuanda dua edin nolur
1,512,183 soru
24,666,019 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın