486 göst.
(26 puan) tarafından

Bana bir fikir verin nolur ben yorgunum artık kaç günden beri yazmıyım diye tutuyorum kendimi . Eşimle bir buçuk yıldan beri evliyiz düğünümüz geç oldu çünkü eşyalarımızı bile çalışıp kendimiz aldık düğün masrafımızı kendimiz üstlenmeye çalıştık . Ve bundan sonra olan oldu . Aileler bizi yetim gibi bırakıp gitti sanki . Evlenmeden önce ailemle çok tartışma yaşadım eşimi istemediler uzak diye ama ikna oldular . Şimdide eşimin annesi sürekli görümcemi kayırıp  duruyor hepsi kendinden soğuttu beni . Delirttiler yani beni kayınpeder desen kışın dükkandan geçinir yaz oldu bu sene eşimin kuyruğunda para kazandı  sigortalı bi işe gitmiyor yani işsiz gibi bişey . Kaynana da bir alemdir gider gelir aldığı 3 kuruşu evine aylık 2 buçuk 3 bn lira giren kızına yedirir oğluna gelince yani kocama bşeycik yok. Her gün kızının evine gider banada niye kızıp darılıyorsun gelin evime neden gelmiyorsun der ancak. Buna bi yorum yapın alttakine ayrı yazın siz olsanIz ne yapar. nasıl davranırsınız. 

Eşime gelelim . Hamile kaldıktan sonra iyice değişti . Geçen sene ekim aylarından beri işsiz . Hala borcumuz vardı düğünden işi bıraktığında ve işsizlik maaşı alıyorum diye işe gitmedi . Borcun bi kısmını da beraber  çalışıp kenara koyduğumuz paradan verdi . Birikimimizi yedi bir neyi . Sonrada boş sayılacak işlere yatırdı paramızı ve doğru düzgün kar elde edemedi . Sorumsuz ve umursamaz biri oldu çıktı . En son geçen gün patlıcanları niye salata gibi doğramadım içine domates koymadım diye sofrada ne varsa kırdı döktü tepsiye tekme atıp benim üstümü evin içini batırdı . Birz öncede düğüne götürdü beni bugünlerde rahatsızım düğünde başım tuttu kasıklarım da ağrımaya başladı kuru sandalyenin üstünde paket falan da yaptırmadığı için bana çağrı attım ikincide mesaj atmış karşımda duruyordu yani uzaktık ses de vardı ne oldu burda seni nasıl arıyacam ben diye trip li mesaj yazmış bende son kontorle cevap yazdım ben eve gidiyorum sen arama derdine düş falan yazdım kalktım gecenin bi vakti yolu bile bilmiyordum RABBİM buldurdu eve geldim . Ama çok zoruma gitti orda başkaları da vardı kaynanam falan amcasının karısı vardı beni aradı bide azarlar gibi niye haber vermeden gittin sen dedi halbuki eşim götürmedi ve de ben gidiyorum desem bırakmazlardı beni eşin götürsün derlerdi o da huyu kurusun götürmezdi büyük ihtimalle . Bazen çıkıp binanın üstüne atasım geliyor kendimi . Evlendiğimden beri pamuk gibi biri olmuştum eski hayatımı bi kenara bırakmıştım ama delirttiler beni . Eşimi seviyorum ama çok canımı yakıyo bu halleri hep suçu bana buluyor kendini paka çıkartıyo daha öncede yaptı tornavida fırlattı bana annemlerin hediye ettiği ütü vardı bana onu yere vurdu parçaladı . Boşansam karnında bebekle annemlerin evine gitmeye de utanıcam çünkü hiç istemediler bu evlliği. Kendim de bakamam aldırsam çok günah . İçim ateş almış yanıyo sanki.eşimin her gece gidip başka yatakta yatması beni deli ediyo artık. Üstelik herkes sadece bana anormal gözüyle bakıyor çünkü bu yaptıkları bana hep zarar ver iyor ve beni insanlıktan çıkartıyor  . Çok uzUn oldu helal edin .

Reklam


8 Cevaplar

0 oy
tarafından

Her ikisi içinde allah yardimciniz olsun.burda düşündüğüm şey bebek dogduktan sonra eşinizin tamamen saçmalama durumu sizi bırakıp gitmesin de. Allah Hidayet versin akıl versin.

Belki esiniz işsiz olduğu için psikolojik sorunlar yaşıyor. 

Kayinvaliede değişmez malesef sen gelinsın her durumda kusurlusun onlar mükemmel hiç takma kafana

(26 puan) tarafından
Evet değişmez biliyorum ama asıl zoruma giden düşük tehliken bile varken mide bulantıları yaşıyorken bi yemek yapıp gelin yiyelim dememesi her gün kızına vakit bulurken ki işten 4 buçuk beşte çıkıyor ordan geçiyor ben buralı değilim tanıdığım yok bana bi destek olamamsı . Ailemden beni koparıp getirirken her şey iyiydi . Ailemde ümidi kesmiş gibi benden uzak ve soğuklar bana . Benim için bulamadıkları imkanları erkek kardeşlerime fazlasıyla buldular . Onlar evlenirken ev bile yapılmış olacak onlara . Öyle yalnız ve çaresiz hissediyorum artık kendimi . Ve yorgun .
0 oy
(4 puan) tarafından

Allah yardimcin olsun benimde eeski esim bole soguktu hamileyken bi an onu hatirladim

(26 puan) tarafından
Boşandınız mı en sonunda sebebi neymiş soğukluğunun
(4 puan) tarafından
Sebebi gozu hep liseli kizlardaydi ama herkezinki ayni olcak die bisiyok sen uzulme
(26 puan) tarafından
ALLAH a havale ettim ben ailecek onları . 3 tane erkek kardeşim var benm ve bana bu yaptıklarını bi duysalar dayak manyağı yaparlar onu . Ama ALLAH tan korkuyorum ben .
(4 puan) tarafından
Bebegini dusn guclu ol
0 oy
tarafından

Canim oncelikle Allah sabir versin sana kaynanan degismez onunnicin hic canini sikma herkes kaynanasiyla sorunlar yasiyor oz evladi degiliz sonucta biz de annemiz gibi goremiyoruz onlar da oz evladi gibi gormez hicbir zaman bu boyledir degismez eşinle problemlerin insallah bebek dogunca duzelir belki o size ugur getirir evliliginiz guclenir bebegin okunca cok farkli dusuneceksin o senin herseyin olacak ve sana guc verecek butun bu sikintilar icinde eşine sen yaklas konus belki anliycaktir seni degistirir kendini ben kirildigim seyleri sonradan konusup anlatiyorum sakinlesince mantikli geliyor sonra anliyor haklisin diyor yani sakin sakin  konus bir dene bakalim Allah yardimcin olsun bol bol dua et bebegin ve ailen icin canim 

(26 puan) tarafından
Anlatmayı deniyorum ama konuşmak istemiyor çoğu zaman . Konuştuğumuz zamanda aynı kafasının dikine gidiyor . Çok inat var . Sanki benim üstümde baskı yapıp dediklerini dinletmek istiyor . Farklı bir tavrı var ya çözemedim evlendiğinde de pişman oldum. İyi ken çok iyi kötüyü ken de felaket kötü oluyoruz artık . Pazara kaynanamla gidiyordum soğudum bu tavrından dolayı şimdi eşimle gidiyoruz ama gidene kadar ya uyur kalkmaz ya sorumsuz başka yere gezmeye gider 100 de 90 cuma günü yemek geç yenir çünkü ben onun keyfini beklerim yemek yapacak bişeyde kalmadığı için. Çok bunaldım artık anlatmakla bitmez yani o derce .
0 oy
(40 puan) tarafından

Butun erkekler mi böyle umursuz olur. Allah sabır versin bacım hamile hamile hiç cekilmiyorlar

(26 puan) tarafından
Evet canım insan gördükçe soğuyor elinden de bişey gelmiyor
(40 puan) tarafından
Ne kadarlık evlisin ve ne kadarlık hamilesin
(26 puan) tarafından
Kasımda 2 sene dolacak ve 12 hafta kadarlık hamileyim ilk bebeğim düştü sen
(40 puan) tarafından
Mayıs da 2 yıl oldu canım. Biz 2 yıla yakın düşünemedik sıkıntılardan. Bende şuan 25 haftalık olucam
(26 puan) tarafından
Bebeği mi benim de yeni düştü zaten bu gebelikten 2 ay önce düştü . İlki düştüğünde çok canım yanmıştı ve bebek çok istediğim bişey bazen düşse diyorum içimden sonra ne diyorsun kocana kızıp bebeğe beddua ediyorsun diyorum aklımdan geçirmek bile onun düştüğünü içimi acıtıyo yaşadıklarında ağır geliyor
(40 puan) tarafından
Canım ilk aylarda maalesef problem de olunxa içinden gecer o=(ama Allah muhafaza.... Hareketlensin bebek canının içinin içi oluyor. O herşeyden önemli artık benim için
(26 puan) tarafından
Öyle illaki daha doğmadan bir parçan oluyo bişey mi oldu diye kendimi yiyip bitiriyorum bazen ilki düştü buda düşecek gibi her seferinde ALLAH yardımcımız olsun hidayet etsin herkese .
(40 puan) tarafından
Aynen canım Allah onlara akıl fikir versin. Bizlere de bol bol sabır
0 oy
(4,275 puan) tarafından

Kayinvaliden size yardım etmek zorunda değil etmek isterse eder istemezse etmez bu onun kararı ondan birşey beklemek sadqece seni uzer.. evet adil davranması asıl etik olan ama maalesef herkes adil olamıyor

Eşinde tamamen kendi eksikliğini issizliginin acısını senden çıkarmaya çalışıyor üzerindeki gerginliği bir şekilde atmak istiyor ve en yakinlari karıları olunca tüm sınırı çıkarıyorlar bizlerden bunun bu şekilde olduğunu düşün asıl sınır sebebi sen değilsin kendi kızgınlığını sadece senden çıkarıyor bunun bu şekilde olduğunu bil ve eşine ona gore davran ve asıl sorunun bu olduğunu anlat sen bukadar kafanda takıyosun iş olayını ondan sinirlisin ben seni anlıyorum ama bu cozumsuz birşey değil bukadar üzme kendini bulursun iş diye yatistir bence tum sorunun özünde kendini yetersiz hissetmesi var.. ve düğün konusunda yanlış davranmışsın eşim karsimdaydı diyorsun yanına geçip benim o iyi hissetmiyorum eve gitmem lazım diyebilirdin yada kayinvalidene bi tanıdığa diyebilirdin düğünde eşin e haber yolliyabilirdin soyliyemiyosan bile hamile hamile gitme demeleri onların ayıpları olurdu ama çekip gitmen senin ayıbın olmus

(129 puan) tarafından
Aynen canjm oyle oldu biraz umarim anlar
(40 puan) tarafından
Yok hayrunnisa canım sende kötü bişey yazmamışsın. Ama hayal arkadaş moral bozukluğundan ters anlamış olabilri.. Onu da anlıyorum bu benim de başıma çok geldi. Bişey yazıyorsun aşağılayıcı cevap verenler oluyor, ya da  mesela sen derdini yazıyorsun. Aşağıya arladaş yazıyor ayy benim kocam oyle değil beni çok sever beni çok düşünür. Çok rastladım bu tiplere. Banane arkadaş oraya derdini yazan arkadaşa niye bunu gözüne sokar gibi yazıyorsun... Çok sinir bozucu. Benim komşum var mesela yakın görmüştüm bi ara onu ***** gibi derdimi anlattım. Ayy benim kocam öle değil vs kıyaslamaya başladı. En kıl olduğum hareketler. Egosunu benim üzerimden tatmin ediyor resmen. Bu tarz yaklaşımlara karşıyım... Arkadaş da o anlık sinirle sizin öyle yazdığınızı algılamış olabilri.
(4,275 puan) tarafından
Aynen öyle canım ya konuyu daha büyütmenin anlamı yok biz bukadar konuştuk üzerine konu bile açtı sabahtır da kaç oldu konusuluyo ama konuyu açan arkadaştan ses yok o katmış konuyu bizde kapattık bitti.. olur böyel şeyler insan bazen herşeyi ters anlıyo sanki tüm dünya karsindaymis gibi algiliyo olur boyle şeyler kalp kırdıysam affola amacımın o olmadığını bilen arkadaslarimin olmasını bilmek mutlu etti ne güzel tanımışız birbirimizi..
(129 puan) tarafından
yorgun savacsi inanki canim bende o tiplere cok sinir oluylrum hatta burda konu bile acmayi dusundum kendi guzel hayatalarinizi yazmayin uzulen olur diye. ama tartismayi kaldiramaycagimdan vaz gectim. kendimi zaten zor tutuylrum derdini anlatanin altina kocani ovenlere sayasim geliyoda basima saracaklar diye susuyorm yoksa hic hos degil bi insanin kendi hayatini ovmesi. yakini a oversin hamd edersin. ama gurula kibirle yapilmaz bu
(40 puan) tarafından
Aynen canım bide arkadaş derdini yazmışken
0 oy
(9 puan) tarafından

    Allah hepimize sabır versin canım geçim denen şey öyle zorki ben anlamıyorum ya bu erkekleri inan yapıp ederler ama senin için nasıl yanar tükenir gidersin bilmezler bak ben ikici evliliğimi yaptım ve yine ayrılma eşiğindeyim kayınvalide yüzünden ilk bebeğimi baba evinde yaptım ve şimdi tekrar hamileyim sen ne yaparsan yap ne yanlarında geçersin nede yaranabilirsin kaynanalar desen değişeni görmedim insanlar zor yaşadıklarımız zor hayat zor allah yardımcın olsun canım benim
(26 puan) tarafından
Amin hepimizin inşALLAH bide tek suçlu kadınlar ya hep bizden başka günah keçisi yok çünkü tüketiyo insan bi süre sonra ya
0 oy
(237 puan) tarafından

Valla iyi dayanion canm insan kaynana tarafina dayanir bi sekilde ama esinin yaptgi seyler hic dogru dgl bosanmak cok zor farkndayim bnde kacarak evlendim o yuzden cekip gidemedim o derce esim bna yapmaz hemde  ama iki gun once kavga ettik bnde artk sadece oglumun babasisin dedim o zmn bosanalim dedi ailemin yanina gtmeye yuzum yok dedim bn kendimi oldurrum o zmn falan drdi tmm gidecm dedim yinede gudecktim biliom basima kalkacaklardi hemde cok ama bni istemeyen birini  yanindada nsl durabilirdim ki 

(26 puan) tarafından
Bizim somunuzda farklı değil karnımda bebeğim olmasa ben.çalışır kendime bakarım ama işe bile almazlar beni bebeğimle
(237 puan) tarafından
Bnde onu dusundum cnm bebek olmasa bile babam calistrmaz kocamdan daha baskici
0 oy
tarafından

Ahhh kendimi gördüm bu yazıda :((

İlgili sorular

2 cevap 101 göst.
26, Ağustos, 26 Sena kyhnlr (205 puan) tarafından soruldu
6 cevap 262 göst.
6, Mart, 6 misafir tarafından soruldu
1 cevap 111 göst.
19, Eylül, 2018 Şefika (735 puan) tarafından soruldu
8 cevap 285 göst.
1, Ekim, 1 Mine45 (3 puan) tarafından soruldu
9 cevap 298 göst.
20, Ağustos, 20 zky34 (33 puan) tarafından soruldu
4 cevap 650 göst.

31,131 soru

299,276 cevap

534,772 yorum

3,404 kullanıcı

Kategoriler

...