389 göst.
(10 puan) tarafından

Kızlar ben genital bölgemi devamlı jiletle ve tüy dokucu kremle alıyordum ama artık 36 haftalık oldum kremle de jiletlede alamiyorum ağda da daha önce hiç kullanmadım sizce ne yapmalıyım lütfen yardım edin

13 Cevaplar

+3 oy
(235 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Avret yerini koca hariç zaruret dışı göstermek haram. Doktor eldiveni tavsiye ediyorum çok temiz oluyor ve geç çıkıyor
+2 oy
(47 puan) tarafından

Kuafore git 10 dk da biter

(10 puan) tarafından
Utanıyorum :(
(47 puan) tarafından
Esin yapacak o zman canim baska caresi yokki
(10 puan) tarafından
Eşim dedi ama bilmiyorum bu gidişle öyle yapcam galiba
+1 oy
tarafından

Benimde kafami kurcalayan sorular.. Agdaya gidemedm utanirim yani doktorda bile rahat olamiyrm yapim bu. Kendim evde denedm bende hep jiletle aldm ergenligm boyunca o yzden kıl koklerm cok kalin cekemedm bile. Epilatorle denedm ancak asagi kisimlari simdiyken bile almak nerdeyse imkansiz çünkü kistiriyo makine etleri.. Agda da goremiyorm o kismlari. Acisindan bahsetmiyorum bile. Bi de ilerde karnim cikinca nasil yaparm ki.. Yine en iyi çözüm jilet yada tuy dokucu gbi geliyo bna. Aynayla fln bi sekilde hallederm diye düşünüyorum.. 

tarafından
Valla ben yaparm dersen git bi agdaciya. En temizi o.
(10 puan) tarafından
Canım ben de öyle düşünüyordum ama inanki olmuyor :(
tarafından
O zaman agdaciya git canim benim. Baska care yok. Yada arkadasn dedigi gbi esin alsin tüy dokucuyle. Ama jilet verme sakin eline :)) yuzlerini bile 10 yerinden kesiyolar allah korusun
+1 oy
(149 puan) tarafından

Canm bende ergenlikten beri jiletle aliyorum ama cesaretimi topladim gidicem.bende dr. Gitmeye fln utaniyorum aaama dusunumce agda buyuk rahatlik gel bir cilginlik yapalim sende git c.tesi iyi biyer bul ben vazgeecerim diye randevu aldim sartladim kendimi ve cok killiyim ve kalin koklerim bir kere gidince hep ayni yere gitsek alisiriz hem kolaylik

(10 puan) tarafından
O cesaret bana gelmez :(
0 oy
(4,445 puan) tarafından

Canım bence kuaföre git ağda yaptır en iyisi biraz acır ilk olduğu için 

0 oy
(598 puan) tarafından

36 haftaliksi simdiye kadar agda vurmamissin simdide deneme sakin ilk oldugu icin cok aciyor ve alarji kabarma oluyor kendini kasip  dogumu bile baslatabilirsin. keske hamileligin ilk aylarinda agdaya gecis yapsaymissin bn oyle yaptim suan gercekten cok rahat ediyorum ayda anca cikiyor. ama sen d9gumdan sonra artik agdaya gec derim simdi tuy dokuculerle ayna karsisinda bi sekilde yaparak idare et

0 oy
(592 puan) tarafından

Canim daha once agda hic yapmadıysan simdide deneme dogumdan sonra denersin ani acilar erken dogumu tetikleyebilir. Rahat bi kisiliksen esinden yada annenden yardim alabilirsin burdaki bazi kisiler eslerine yaptiriolarmis die okumustum ama ben okadar rahat diilim malesef gerci hic almasan tuylerini doktorlar cokmbuyuk.ihtimalle alisiktirlar hatta bazi hastanelerde hasta bakicilar once kontrol.edip tuy varsa temizleyip oyle aliolarmis doguma ama bilemiorum tabi temiz gitmek en iyisi

0 oy
(58 puan) tarafından

Bende cok utanıyordum ağdacıdan ama jilet asla vurmak istemiyordum gözlerimi yumdum mecbur gittim bir gittin iki gittin alışıyosun onların da işi bu zaten baska bisey yaptıkları yok senle sohbet ede ede bitiyor hemencik

0 oy
(274 puan) tarafından

Bu haftandan sonra ağda yaptırmaya kalksan kesin doğum olur çünkü seninkide ilk olcağı için dayanamayabilirsin en mantıklısı şu an senin için tüy dökücü eşinden yardım alarak yap doğumdan sonra da kendini ağdaya alıştır en temizi ağda bi iki defa gidince alışıyosun zaten 

0 oy
(4,445 puan) tarafından
En iyisi kuaföre gitmek Allah korusun ağdayı sıcak yapıştırırsın çekemezsin morartırsın kanatırsın utanıcak bı şey yok canım git kuaföre 10 dk da halletsin
0 oy
(2,688 puan) tarafından

En güzeli ağda bence ayda bir gittin mi tertemiz oluyo ilk aldığım zamandan bu zamana kadar hep aynı kuafore gittim bi süre sonra alışıyo insan :)

0 oy
(149 puan) tarafından

Canmm  ben bugun yaptirdim o kadar da acıli bisey degil yillarca bosuna jilet yapmism  git kuzum

0 oy
(149 puan) tarafından

Canmm  ben bugun yaptirdim o kadar da acıli bisey degil yillarca bosuna jilet yapmism  git kuzum buyuk kolaylik

İlgili sorular

10 cevap 255 göst.
21, Kasım, 2019 Ogluşumm❤ (274 puan) tarafından soruldu
2 cevap 174 göst.
6, Eylül, 2019 Bayanefendi (1,044 puan) tarafından soruldu

56,106 soru

1,566,202 cevap

5,040 kullanıcı

Kategoriler

...