Ben manisadayim canım merkezi burası kirkagacta çok sallandik yaa.raflardan tabaklarım bile takır takır sesler çıkardı
Yooo manisada olmuş görünüyo 4.8
1,512,234 soru
24,666,639 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın