109 göst.
tarafından
Hatunlar kapıda ödemeli bi alışveriş sitesi varmı bildiğiniz oğluma mama sandalyesi almak istiyorum 
Reklam


2 Cevaplar

0 oy
(1,218 puan) tarafından
Civilde var kapida odeme hem indirimliydi
tarafından
Teşekkür ederim canım hemen bakıcam :)
(1,218 puan) tarafından
Rica ederim canım :) bu arada benimde adım meltem adaşız meltem ismini gormek beni şaşırtıyo pek yok kimsede :D
tarafından
Aynen nadir bi isim bende şaşırıyorum bazen aaaaa diyorum benim adaşım :)
(1,218 puan) tarafından
Guzel isim ama ben pek severim adımı :D
tarafından
Bende seviyorum hiç demedim keşke adım başka bişey olsa diye
0 oy
(118 puan) tarafından
A101 e geldi canim cokta uygun bi bak istersen bitmemisse
tarafından
Valla aldım bugün o kadar bekleyemem çünkü sofrada oğlumu tutamıyoruz herşeyi kırıp geçiriyor bu akşam rahat yemek yedik Allah razı olsun bunu icat edenden :) :)
(118 puan) tarafından
Gule gule kulansin yaramaz:))
tarafından
Kullanırsa tabi istemiyor onda oturmayı sofrayı rahat karıştıramıyor kalkmaya çalışıyor velet :)
(118 puan) tarafından
Bizim bu yaramazlarla isimiz var desene :))
tarafından
Valla öyle haftaya 9 aylık olucak şimdiden her dediğini yaptırıyor bize köle gibi peşindeyiz

İlgili sorular

3 cevap 86 göst.
2 cevap 354 göst.
8 cevap 139 göst.
8, Şubat, 8 Sugra (68 puan) tarafından soruldu
6 cevap 153 göst.
16, Ocak, 16 Aşkımızın meyvesi♥️ (3,900 puan) tarafından soruldu
8 cevap 212 göst.
2 cevap 144 göst.
9, Nisan, 9 3prenses anası (349 puan) tarafından soruldu

31,150 soru

301,517 cevap

538,709 yorum

3,430 kullanıcı

Kategoriler

...