467 göst.
(27 puan) tarafından

Hanımlar size bir sorum olacak. 2 yıl önce evlendik.Eşimşe memleketlwrimiz farklı ailesi 4.5 ay nişanlı kaldık. Bu sürecte bi istemeye geldiler bi de kına gecesine yani evden çıkarmaya..geçenlerde de kaynım evlendi eltimin evini nişanlıyken su yoluna çevirdiler. Başka bir şehir de ev kiraladık ne geldiler ne yakından ilgilendiler. Küçük oğullları için de a dan z ye herşeyi yaptılar.Kaynana hanımın kına da suratı da cabası. E bunları gördükçe de soğudum normal olarak.Bi de çok soğuksun niye aramıyorsun diyorlar. Sizler olsanız nasıl olurdu tavrınız neler hissederdiniz?

Reklam


8 Cevaplar

0 oy
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Soğuk davranmak mesafeli olmak en iyisi. Dha 11 aylik evliyim ama eltim kaynanam gibi kaynanamda sesini çıkaramıyor ona hepimiz ona hizmet etcekmisiz. Azicik hasta oldu kaynanam gitti camlarına kadar sildi supurdu. Ben kismi felç gibi bisey oldum tuvalet ihtiyacimi bile tek basima cok Zor karsiliyodum banada el gibi 1 hafta sonra geçmiş olsun demeye geldiler. En iyisi uzakta oturup uzak kalmak

(27 puan) tarafından
Çok şükür Rabbime uzaktayım memlekete gidersek ya da gelirlerse anca görürüm yüzlerini. İnanın bana mesafe güzel şey...
0 oy
(487 puan) tarafından

Bende senin gibi soğurdum, ki soğudumda ztn. 

(27 puan) tarafından
Ben işin eşyasında altınında değildim davetiyemi bile onlara bırakmıştım. Ziyarete geldiler bana set takımı baktırıyorlar eltm için hele ya olacak şey miydi
(27 puan) tarafından
Sana da mı aynısını yaptılar?
(487 puan) tarafından
Ben kaçarak evlendim ve kocam sırf içşmde kalmasın diye geçmiş düğün yapalım gelinlik giy dedi bende tamam dedim. Ve tüm düğün masrafını kocam kendisi karşıladı sanki anne babası yokmuş gibi ne kaynanam nede kayınpederim elini cebine atıpta beş lira bizimde katkımız olsun demediler misafir gibi geldiler misafir gibi gittiler düğünde ama eltimin herşeyine koşuşturdular para konusunda yardım ettiler mi bilmiyorum ama ona daha çok özendiler, seninde dediğin gibi para mal mülk umurumda değil ama ayrımcılık yapmaları çok koyuyor
(27 puan) tarafından
Aynen canım haksızlığa ve ayrımcılığa karşıyım.e bu evladını leylekler mi getirdi.Annemle düğün öncesi kpnuşmuşlar adettir biz de çay şeker götürmek annem diyo belki 10 kere aradı 2 kilo şekere.babam da fazla sıkmadı kızım neye güçleri ywtiyorsa o ded Biz bunları görmemiş insan değiliz ki çok şükür Rabbime babamızın evinde gül gibi yaşadık özel okullarda okuduk.şimdi böyle şeyleri görünce gocundum valla...resmen içimi döküyorum ne yapayım kime desem yanlış anlayacak gıybet olacak günaha giricem değmezler için
(487 puan) tarafından
Seni çok iyi anlıyorum cnm, dedim ya ayrımcılık yapmaları çok gücüne gidiyor insanın. Birde bnm kaynanam bn daha hamile kalmadan önce bnm arkamdan çalışmıyor tüm gün evde koca parası yiyiyor demiş. Ben ise 20günlük evliyken onunla birlikte gündeliğe gittim ona yardım etmek için başkasının evine temizliğie bile gittim ki bnm annem bana bardağı şurdan şuraya koydurmazdı. Eltim ve kendi kızı ise evlendiklerinden beri bir gün bile çalışmadılar ama nedense göze bi ben batıyorm.
(27 puan) tarafından
Allah iyi ede bu insanoğlunu...annem rahatsız benim kınamda yoktu. düşünemedi ki bu gelinin anası yok burda ben ona bir anne olayım bugün...2 yol geçmiş unutamadım onun o yüz  ifadesini yasa gelmiş gibi..o yüzden hepsine mesafeliyim hala bütün aileyle sizli konuşurum...aman hangi birini anlat
(487 puan) tarafından
En iyisini yapıyorsun cnm, ben baştan yüz verdim şimdi mesafeli olsam neye fayda, Allahtan almanyada yaşıyorum iki senedir kafam rahat sadece şimdilik kaynanam yanımda 50 günlük bi oğlum var ona bakmak için yardıma geldi 3/4ay kalıp gidicek memlekete. Sninkide ayrı bi cinsmiş snin üzüntün sana yetiyor annen kınana gelemediği için birde o surat asmış bu kaynanalar neden böyle gerçekten anlam veremiyorm, tmm bizde kaynana olucaz ama nblm sanki gelin değil düşmanız.
(27 puan) tarafından
Öyle de işte yapmadıkları şeyi istemekte de üstlerine yok maşallah...inan canm herkese ederi kadar akrabam bile olsa bu böyle olur...
+1 oy
(560 puan) tarafından

bnde senin gibi sogurdum konusmk bile istemezdim. eşimede yaptiklarini anlatrdim sen oglu degilmisin bize niye boylelerde onlara degiller diye uzaklasrdim iyice esimide uzaklastrirdim. acikcasi . kucuk ogullarina yapiyorlar yapiyorlar o gelinden fayda gormeyince yapmadiklarina kosuyorlar. onun icin firsat vermem bn

(27 puan) tarafından
Öyle canm zaten konuşmak bile içimden gelmiyor.Kursağımda söz saklayamam eşime söyluyorum arada diyor ki o zaman durum yoktu.e şimdi piyango mu vurdu.arazi sattılar yine de düğün borcu kaldı ne aldılarsa artık.Bebeğimiz oşacak yakında inşaallah beşiği de biz alalım dediler inan onu bile istemiyorum
0 oy
(113 puan) tarafından

Valla bende soğudum kendimi geçtim eşime haklisizlik yapıldı için üzülürdüm  kendi durumda üzülcem.gibime geliyor

(27 puan) tarafından
Başkasına anlatsann aaa eltisini kıskanıyor der beyin dağarcığı olmadığı için cümlesi bu...sizlerle dertleşiyorum haklarınızı helal edin ne olur.
(113 puan) tarafından
Helal olsun tabiki dertleşmek kimse anlatmaya anlatmaya içimizde hastalık yapicak    evet millete kalsa elini kıskanıyorsun vay efendim  çekemiyorum oluyor oyuzdn herkez istedini düşünüyor ama karşı tarafı kimse dusumez
0 oy
(157 puan) tarafından

Onlar seni arayıp soruyor mu canım? 

(27 puan) tarafından
Hiç aramamazlık yapmıyorum elbet eşimin hatrına arar sorarım ama hergün aramalıymışım.Kaynana annemle beni konuşuyor diyor ki beni aramayanı ben hiç aramam ne olur araa
(157 puan) tarafından
Her gün konuşmak ne yaa. Ben annemle bile her gün konuşmuyorum.Kaynanamla ne bulacam her gün konuşmak için?:)) Yeni gelini her gün arasın onu. Sen kafana göre takıl canım. Boşveer:)
(27 puan) tarafından
Aynen canm öyle bir insan değilim sevdiklerimi arar sorarım hep yanlarında olmak isterdim ama ben sevemedim maalesef.. öyle gelinleri arasın artık
0 oy
(76 puan) tarafından

Valla canim benim kaynanamla aram kotu degil ama biz herseyimizi kendimiz yaptik nikahtan evlendik bi suru borc odedik. Bizden once evlenen gorumcemin borclarini bile bize itelediler. Esim cok duskundu ailesine hep sabir dedim. Evlendikten sonrada kardesi askere gitti ona baktik annesinin evine baktik bide kendi evimize yetmeye calistik... esimle tabiki kavgalarimizda oldu bu yuzden ama hic ailelere yansitmadik. Simdi 5 yillik evliyiz ve esim bana 3 yildir asiri duskun. Bana onun iyiligi yetiyor annesine de saygimi gosteriyorum olay kapaniyor. Esimin kardesini evlendircekmis kayinvalidem oda senin dedgin gibi a dan z ye yapcagini soyluyor hic alinmiyorum nedeniyse biz sikinti cektik ama mukafati esimin aski sadakati oldu bana gerisi fasa fiso.. ve biz herseyimizi kendimiz yaptigimiz icin kimseye eyvallahimi olmadi.. bunlar bizim icin cok buyuk artiydi. Maddi yonden hep cocugu bile ertelemistik biz... bence hic umursama boyle seyleri. Saygini goster ve gec. Gelin kaynana kavgasina girmeye gercekten gerek yok eslerimiz arada kaliyor.

(76 puan) tarafından
Uzun olmasin diye burda yazmadigim bir suru sey daha var kuzum...bana hep etrafim ***** oldugumu kendimi kullandirttigimi falan soyledi ama sonuc onlarin hepsi bosandi ben hala evimdeyim ve inanilmaz mutlu bi yasanti icerisindeyim cok sukur. Sen evini ve esini dusun gerisini bosver kapini kapattin mi hepsi kalir disarda.
(27 puan) tarafından
Çok haklısın.Eşim zaten çok hassas  onun hatrına bir şey demem zaten hem yanlış anlaşılmasın diye dile bile getirmem kaynanaya.Ben ilk gelinleriydim gönül isterdi ki her şey istediğince olsun ama olmadı.Dediğim gibi ben işin maddiyatında değildim her şeyin en uygununu yaptım düşün gelin başımı bile.Annesiyle tartışmaya girmem ki zamanıma yazık zaten ha ailesiyle kötü değilim saygı duyarım hepsine ama sevgi bambaşka bir şey...ne bileyim insan içerleniyor işte bi de annem de hiç başımızda yoktu o da etkiledi. Açmış bana diyor ki gelinin ailesi birşey almasa da biz alacz ...Yine de unutulmuyor biliyor musun destekleriyle beni önemsediklerini hissettirselerdi yeterdi.Ama benden de fazla çıkmıyor herkese kıymeti kadar değer veriyorum kardeşim bile olsa...
(76 puan) tarafından
Canim benim annem oleli 1 yil olmustu ben evlenirken. Ve ben oyle bi ceyiz getirdim ki dillere destan Allah annemden razi olsun mekani cennet olsun resmen gormus kadin gelecegi.. ve esimin ailesi altini oyu buyu gelinligi hepsini gectm hic biri yapilmadi bir tek ceyizine bornoz takimi verildi :) hic bence kendini uzme bebegini uzme esinide uzme birak ne halleri varsa gorsunler. Saygini gosyer gec. Dedigin gibi sevgi cok ayri zaten.
(27 puan) tarafından
Öyle canm saygıyı göster geç.Allah razı olsun
(76 puan) tarafından
Amin kuzum senden de
0 oy
(9 puan) tarafından

İnsan soğur hakkaten , .esit davranmadiysa

0 oy
(4,349 puan) tarafından

benimde eltilerimle esit ysotugini soyledi durdu oysa bana hicbirsey yapmadi ustune kendisi eltimmis gibi kiskaniyor beni benimde icim hep soguk esim icin belli etmemeye çalışıyorum ama aklima gelince de uzaklasiyorum resmen unutulmuyoda

(27 puan) tarafından
Yok cnm unutmak ne mümkün.diyorum ya tanıyan birilerine anlatsam yanlış anlayacak bende Allah razı olsun sizlerle paylaşıyrm bazen kendi kendime söyleniyorum:)  Hele ya diyorum 14 ayar küpe takmışlar ahh ah
(4,349 puan) tarafından
benimkide bana ne alinirsa hep oda istedi bazilarini aldirdi da :) en son bebege yastik yorgan aldik dedim bende istiyorum yastik dedi düşün bende bende yastik dolu vereyim dedim yok o bdbeginkinden istiyormus. bende anlatsam derler cok seker kaynanan nesi kötü güler yüzlü yapıyormus gibi gostermeyi cok iyi biliyor
(27 puan) tarafından
Ne zaman yüzüne baksam vallahi kına gecesi aklıma geliyor ne vardı ki o gün yüzünü öyle astın.. Bize geldi 15 günlüğüne kalmaya habire diyor ki gideyim ha gideyim eşimde anne kal niye gitmek istiyorsun diyor ben lavobadayım eşime diyor dış kapının dış mandalı gibi davrandığımı ima ediyor eşimde anne sana kimse öyle davranmadı ki sen bu sözü söyledin dedi sen beni bağrına basmadın ki e benden ne bekliyorsun
(4,349 puan) tarafından
evin anahtarini vereydin bari :) daha ne bekliyorsa iste doldurmak icin uyduruyorlar ben kayinvalidemi kaynimi doldururken duydum dedim esime inşallah benide sana kotulemiyordur diye
(27 puan) tarafından
Öyle niyetleri varsa yapsınlar.E ne demişler ne edersin kendine edersn kendi kendine

İlgili sorular

16 cevap 484 göst.
11, Ocak, 11 Yeliz gubay (11 puan) tarafından soruldu
23 cevap 216 göst.
2, Temmuz, 2 Annee63 (382 puan) tarafından soruldu
22 cevap 396 göst.
37 cevap 636 göst.
5, Haziran, 5 Mavikelebek (609 puan) tarafından soruldu
6 cevap 140 göst.
5 saat önce 2 paşaannesi (990 puan) tarafından soruldu

31,135 soru

299,291 cevap

534,790 yorum

3,404 kullanıcı

Kategoriler

...