0 oy
213 göst.
önce Ev & Yaşam kategorisinde (4 puan) tarafından

Günaydın kizlar işler bittimi neler yaptınız ?

13 Cevaplar

0 oy
önce (188 puan) tarafından

Günaydın Cnm yok kız daha ev işi yapmadim şimdi oturup kahvaltı yapicaz çocuklarla sonra ya Allah bismillah diyip kalkıp evi supurucem tekrar balkonları yikicam banyo tuvalet yikicam çocuklar öğlen uykusuna yatar bende inşallah o zamana kadar bitiririm diye düşünüyorum🥰🥰

-Reklam-
0 oy
önce (55 puan) tarafından

Yüreğimde kocaman bir taş var kalkmiyor iki gündür bulasiklari hic ellemedim gücüm yok kalkmaya kendimden de geçtim duş bile alamadim cocuga zor bakiyorum . Allahim bana yardim et diye ağlıyorum 

önce (8,858 puan) tarafından

Rabbim kalbinize ferahlık versin insalalh 

0 oy
önce (304 puan) tarafından

Süpürdüm sildim, koltukları sildim . Dün gece mutfağı dolap dışları dahil her yeri temizledim , markete gidip esmer bulgur alacağım içli köfte yapacağım 😁 ondan öncesi güzel bir spor ve güzel bir kahvaltı yapacağım inşallah 

0 oy
önce (13 puan) tarafından

Gunaydın Vala bende puncar yapıp sonra ev işlerine bakıcam

0 oy
önce (14,586 puan) tarafından

Günaydın 🤗 sabah insanı değilim miskinlik yapıyorum 😅

image

kahvemi içeyim sonra inşallah 😅 
önce (3,389 puan) tarafından

Ben duramam ya iş batar bana

önce (14,586 puan) tarafından

umrumda olmaz😂😂

istesem de yapamam yani, zaten akşamdan bitiriyorum çoğu şeyi 😂😂 

önce (9,250 puan) tarafından

Bende aynıyım ya saat 1 olmuş sanki hâlâ uyku var gözümde bi kendime gelemiyorum . Daha bahceye gidilecek ot lar büyümüş. Ama evdeki işler duruyor

Soğuk kahve yapayım dur o kendime getirir🤦🏻‍♀️

önce (3,389 puan) tarafından

Bu gece Sıpa ikide mizmizlik etti emzirdim yattı sabaha karşı hiç uyutmadi beni zombi gibi genede yapıyorum işimi mutfak kaldı yemek yok bakalım saat 3e kadar anca biter iste 

önce (9,250 puan) tarafından

Bulaşıkları bile kızlar koydu makineye 😅 bi uyuşukluk oluyor ya akşama doğru hızlanırım 😆

0 oy
önce (14,399 puan) tarafından

Günaydın sadece yatak kapattım bebelere kahvaltı hazırladım yemelerini bekliyorum.bugun pek işim yok zaten dün salonun çocuk odasının mutfağın halılarını yıkadım büyük ihtimalle kurumustur. Dün sil şupur de yaptım dip köşe bugün de üstten süpür sil yerleştirme yaparım 

0 oy
önce (684 puan) tarafından

Temizlik falan yaptığım yok ev leş gibi iki gündür binada bir daire temizliyorum oraya gidecem oğlan geç kalktı babası gelsin kahvaltı yapıp gidecez beraber temizlige

0 oy
önce (4,376 puan) tarafından

Evi toparladım temizledim yemeği yaptım sıpa öğlen yemeğini yiyor birazdan öğle uykusuna yatacak kafa dinleme modunu açıyorum

0 oy
önce (650 puan) tarafından

Hala duruyor işlerim 

0 oy
önce (43,909 puan) tarafından

Ömür biter ev işi bitmez bacı bitirebilen varsa banada yardıma gelsin 😂😂

0 oy
önce (126 puan) tarafından

Ya ben bu ara şöyle birşey yapıyorum eşim gündüz çalışırken daha çok ama eğer evdeyse öyle olmuyor da. Sabah kalkiyorsa çamaşır falan varsa onları hallediyorum mutfak falan ama günlük supuruyorum iki üç günde bir siliyorum zaten ortalığı esas toplama silip süpürme işini biraz geç saate birakiyorum o ana kadar çocuklarla vakit geçiriyorum çünkü cocuklarla etraf çok dağılıyor eşim gelmeden bı buçuk saat önce falan kalkıyorum süpür sil tuvalet banyo hallediyorum o eve geldiğinde ev gayet güzel duruyor 😂 çocuklar da dagitmamis oluyr o gelince zaten çoğunluk dışarı çıkıyoruz çocuklarin yatma vakti geliyor derken ev toplu temiz kalıyor 😂😂

önce (126 puan) tarafından

Bu YouTube'da videolar çıkıyor ya kadın geç saate kadar yatıyor koca kapıda bir sürü iş yapıyor kocayı içeri öyle oluyor şuan öyle gibi hissettim ama 😂😂 o kadar değil çamaşır bulaşık yemek o ana kadar yapılıyor yine 😂😂çocuklarla ilgileniyorum

0 oy
önce (1,611 puan) tarafından

Nerde ben hic bittini gormedim goren varsa yazsin kiz daha camasirlar var dolaplar silinicek sonra kizimin oglenlik bulasigi sonra aksamlik onun bulasigi ocak kirlenicek onun temizligi ve final uyuma😂😂

0 oy
önce (1,876 puan) tarafından

Salona girdik bugun sozde esimle duvarlari camlari silecektik bi duvar sildi kavga ettik gitti zibardi 3 duvari bi cami sildim o duvarlarin onundeki koltuklarin altini sildim supurdum gumusluge gectim yarisini sildim oturuyorum gumuslugu uniteyi silip masayi cekcem duvardaki 2 aynayi cikarip o duvar silcem kosede bi kor nokta var orayi da silcem esyalari yerlestirip oturcam aksama da kucuk odaya girerim diyorum bakalim bana belli olmaz girebilirsem yarin da mutfagi hallederim inşallah dogurmam 

İlgili sorular

+1 oy
4 cevap 271 göst.
15 Mayıs 2025 Aile & Aşk kategorisinde ASMIRA&TOPRAK&RUZGAR (8,931 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 699 göst.
29 Nisan 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Bencee (1,230 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 754 göst.
0 oy
12 cevap 560 göst.

Kategoriler


1,512,386 soru

24,668,475 cevap

367,127 kullanıcı

...