+1 oy
476 göst.
Diğer kategorisinde (1,130 puan) tarafından

Herkese günaydınnnnn nasılsınız napıyorsunuz hanımlar 

Ben 1 saat sonra doktora gidicem bebeğin cinsiyetini öğrenmeye 17 haftalığız artık görür doktor dimiiii🤣🌼 önce sağlık istiyorum rabbimden ama gönlümden kız geçiyor inşallah gönlüme göre de olur 

10 Cevaplar

+1 oy
(376 puan) tarafından

Hayırlısı olur canım  


Benimde eltim doğum yapmış o u görmeye gidicem işlerimi hal ettikten sonra 

-Reklam-
0 oy
(1,372 puan) tarafından

Belli olur tabii sağlıkla al bakalım inşallah kucağına 🌸

(1,130 puan) tarafından

Aminnn canım inşallah 

0 oy
(9,211 puan) tarafından

Hayırlı sabahlar Rabbim gönlüne göre sağlikli evlât versin inşallah benim iki çocuğumda içime doğmuştu cinsiyeti 

(1,130 puan) tarafından

İlk çocuğumda oğlum diye sevdim oğlum oldu ikinci de kızım diye sevdim ultrasonda net pipi gördük 🤣🤣 bunda kız diyorum bakalım ne çıkacak 

(9,211 puan) tarafından

Maşallah üçüncü olacak o zaman Rabbim sana kız evlatda nasip etsin o zaman tâbi önce sağlık hayırlı evlat olsun 

(1,130 puan) tarafından

BBu 3. Son yeter bana 

0 oy
(538 puan) tarafından

Günaydın iyiyim çok şükür uzanıyorum. 

Gözün aydın sağlıkla kucağına alırsın inşallah 

(1,130 puan) tarafından
+1

Amin canım Allah razı olsun

(538 puan) tarafından

Amin cümlemizden 

0 oy
(10,125 puan) tarafından

Günaydın canım 

Ay çok heyecanlı 🌸 inşallah öğrenirsiniz çocuklar anamı aglatmalarina rağmen yinede Bebek ile ilgili şeyler hep heyecanlandırıyor beni☺️

(1,130 puan) tarafından

Ayyy çok heyecanlıyım bakalım eve 3. Erkek mi geliyor yoksa kız mı 🤣

(10,125 puan) tarafından

Hmm öyle daha da heyecanlı oluyor bende 2 kızım var di 3.yu öğrenmeye gidince kalbim çıkacaktı heyecnadan erkek dedi 3. De inşallah senin de kalbine göre versin Rabb'im sağlıkla 

(1,130 puan) tarafından

Kalbimden geçen kızdı ama oğlum olacak genede çok mutluyum 😂🌸

(10,125 puan) tarafından

Ooo maşallah sana 3 oğlanla boool sabır ve başarılar 🤣

0 oy
(657 puan) tarafından

Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🌺 benim üç kızım var 😅 şuan 4. Kızıma hamileyim 😅😅❤️❤️

(1,130 puan) tarafından

3. Oğlum geliyor hahahahaha 😂 erkekmiş

(657 puan) tarafından

😅😅😅😅 nasip yapicak bişey yok bende 4. Kız hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah 

0 oy
(1,799 puan) tarafından

Günaydın canım rabbim gönlüne göre hayırlısını versin inşallah. 

Benimde 3 kızım var 

(1,130 puan) tarafından

Kızdı gönlümdeki erkek çıktı😆

(1,799 puan) tarafından

Sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım. Dua et bana da

0 oy
(70 puan) tarafından

Gunaydın rabbım saglıkla kucagına almayı nasıp ettaın inşallah gosterır cinsiyetini 😍

0 oy
(1,872 puan) tarafından

Gunaydin canimm bebek saklamazsa soyler doktor Rabbim once saglik sonra gonlune gore versin insaAllah 


Biz kalkali cok oldu esime ayri bize ayri kahvalti hazirladim esim yatti bende ocaga yemekleri koydum bulasik makinasini calistirdim bende kahvaltimi yaptim uzandim 2 80 suyun kaynamasini bekliyorum kahve icip islere baslicam cok incelemicem bi supursem yeter bebek kiyafetlerini yikicam bugun 

0 oy
(534 puan) tarafından

Önce hayırlı ve sağlıklı sonrada gönlünce olsun canim

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,613 cevap

367,021 kullanıcı

...