Ben kullanıyorum çok işime yarıyor. Davlumbaz im yok onu bilmiyorum :/
Paçamdan fakirlik akıyor
Mutfak tezgahmın boş we temz olmasindan yanayım bulasiklikmis, baharat takimi, çayci, kahwe makinesi, tost makinesi... gbi gbi daha aklima gelmeyen ruhumu daraltiyo o kadar esyanin icinde nasil biseler yapabiliyolar hc anlamiyorum benm tezgahm sadce sürahiden ibarettir
1,512,253 soru
24,666,839 cevap
367,043 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın