0 oy
191 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından

Ameliyat olmuştu eşim şukur iğleştı işe başlıcek ben alışmiştım evde olmasına son 1 gün kaldı 

2 Cevaplar

+2 oy
(43,839 puan) tarafından

Erkeğin çalışanı Makbul bacım boşver çalışsın ne o öyle evde erkek hiç sevmem 🤣 geçmiş olsun bu arada 

(11,989 puan) tarafından

Sağol canim orası òyle iyi hoş ama calişması en iyisi 

(14,547 puan) tarafından

kayınbabam emekli ve evden dışarı çıkmayı seven bir adam değil, kaynanam kaçıyor evden😂 kurs murs ayarlıyor 😂😂 gerçekten erkekler evde durmasın 

(11,989 puan) tarafından

Uzun süre olsa belki banada kötü gele bilir de şuan sorun olmadiği icin  bişey demiyom 

-Reklam-
0 oy
(7,773 puan) tarafından

İyi hadi gözün aydın baya korkmuştun iyileşmezse diye. Eşin bel fıtığı ameliyatı olmuştu değil mi? 

(11,989 puan) tarafından

Evet canim  iyi artik topladi kendini  işallah 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 97 göst.
+1 oy
4 cevap 419 göst.
0 oy
12 cevap 1,506 göst.
0 oy
0 cevap 98 göst.

Kategoriler


1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...