0 oy
223 göst.
Diğer kategorisinde (10,373 puan) tarafından

İzleyen oldu mu baya heycan gerilim hadi safhadaydi 

4 Cevaplar

0 oy
(5,286 puan) tarafından

Olmaz mı bacım 

Son dakika atladık turu 

Yemin ederim var ya nasılda kızdım 

Hayır yani ne gevşek oynuyorsun ki

Rahatlık battı va ya

Osimhen ve barışın golu ile şükür atladık turu 🌹💃🏻💐💃🏻🌹💃🏻


(10,373 puan) tarafından

Valla bizimkiler hak etmedi adamlar 10 kişi kaldı ama sanki biz 10 kişiyiz onlar 12 gibi sürekli pozisyon verip durdular 

-Reklam-
0 oy
(2,863 puan) tarafından

Izledik catladık artık  😂😂😂sonunda kazandık şükür 

(2,863 puan) tarafından

Geç saatte olmasa oglumda izlerdi ya:(

(10,373 puan) tarafından

Bizim evde TV yok eşimle telden izledik baktım o sinirden kapattı ben devam ettim gol olunca bir bagirdim adam yerinden fırladı😂

0 oy
(5,671 puan) tarafından

Sanki özellikle uzatmaya bıraktılar gibi oldu resmen.😀

(10,373 puan) tarafından

Valla çok kötü oynadılar stres sıkıntı yaşadık yok yere 

0 oy
(752 puan) tarafından

İzledim ya izlemez miyim. Bir fenerbahçeli olarak galatasarayı tebrik ediyorum ama ömrümüzü yediler yani 😂😂

(10,373 puan) tarafından

Teşekkür ederiz canım valla kötü oynadik hop oturup kalktık 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 586 göst.
14 Ekim 2019 Diğer kategorisinde Selo De Bana (33,511 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 538 göst.
18 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Azkaban (3,247 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,083 göst.
28 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Zeynom_34 (5 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 314 göst.
21 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde Birdinleyici. (42 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,336 soru

24,667,936 cevap

367,096 kullanıcı

...