507 göst.
(2,402 puan) tarafından
kızlar benim kayınvalidem aşırı titiz haddinden fazla ya esimi de öyle alistirmis ben öyle değilim malesef esim napsam bunu yıkadın mı şurayı sildin mi diye sorup duruyo ve fazlasıyla kırılıyorum kayınvalidem de hiçbirşeyi beğenmez ona da çok kırıldım tabi ama bise demedim. az önceki olayı anlatiyim ev yapımı meyvesuyu yaptim tadına baktim sonra eşime de verdim oda yaptığın kabı yıkamış miydin kirliydi dedi bende vurdum kapıyı gittim içeri yani ben pis bi insan miyim yada onu yıkamayı bilmeyecek kadar ***** miyim  ? sonrada esim bana trip atiyo ne dedim ki diye deli olucam.
Reklam

24 Cevaplar

+1 oy
(2,014 puan) tarafından
Canım ben kaynanamdan görmedim öyle bisey ama eşimde de o var yeşillikle  ilgili takıntısı var mesala yerken 40 kere bakıyor bi defasinda  da ev taşımıştık herşeye yetisrken bi yerin tozunu almayı unutmussum  anneside vardı onun yanında bak bunu silmemişsin dedi bende anca getiriyorum com rahatsız olduysan al eline bezi sil dedim birdaha da bisey demedi
(2,402 puan) tarafından
benim kaynanam yüzüme bise demiyo ama hal ve hareketlerinden belli ediyo ne zaman kalmaya gelse toz bezi falan getiriyo bende cok var sana lazim olur diye mutfağa giriyo bise pişirmeye eline aldığını yıkıyo ezermiş gibi bakıyo falan yine kaynanadir yapar diye takmamaya çalışıyorum ama esime cok kirildim
(2,014 puan) tarafından
Yanı çok normal kırılman  konuştunuz mu peki bu konuyu
(2,402 puan) tarafından
daha önce konuşmuştum da iste hep ayni şeyler benim annem boyle yetiştirdi falan sanki beni leylekler getirdi bende boyle yetiştim napim :/
(1,569 puan) tarafından
Beni leylekler getirdi sanki diyo :D çok güldüm ya :D bosver umursama ya benim kaynanamda titiz esimde oyle alışmış ama yapacak bisey yok bende elimden geldigi kadar temiz olmaya calısıyorum hamileyim gece gunduz elimde toz beziyle gezemem begeniyosa yer begenmiyosada kendi bilir esim arada şurayı bi temizlesen der karışır kendin temizle herseyede karışma karı gibi derim hic lafimi cekmem temizlik yaptigim gun hastalamış gibi yaptım :D bida sana iş yapmak yasak üşütüyon yoruluyon dedi :D
(2,402 puan) tarafından
bravo güzel taktik :))
Reklam

+1 oy
(4,273 puan) tarafından
Allah kolaylık versin canm ablamdan biliyorum eniştemde aynı cünkü illallah ediyo ablam artık bıktı. Tamam bi erkek temiz olmalı ama o kadar titizlikde yani gereksiz bi erkek icin ne o öyle o kabı yıkamışmıydın ne demek suratına dökseydin o meyve suyunu.. 
(2,402 puan) tarafından
temizlik ayrı bise canim ne demişler temizlik imandan titizlik şeytandandır onca kalp kırdıktan sonra senin bardağın temiz olsa nolur olmasa nolur.  bise demedim ama kırıldığımi belli ettim umrunda degil hala naptim diyo bide yarin dogum gunu onun icin meyvesuyu yapmıştım supriz pasta da yapicam utanır belki biraz
(4,273 puan) tarafından
Doğru canm insallah düzelir dua et sen Allah büyük
(6,367 puan) tarafından
aynen bir erkek icin gereksiz ayrinti onlar
(2,402 puan) tarafından
teşekkür ederim
+1 oy
tarafından
En zor erkek tipi ya bence. Ben de kırılırdım ne bileyim bence her kadın kendince temizdir illa titiz olması da gerekmez. Alışmaya çalış bence canım çünkü değişmez muhtemelen. Bi kere ben süt mayalarken parmak sokar bakarız ya elimi yıkamak istemedim çünkü temizdi ve yıkayınca el soğuyor sütün kıvamını anlamıyorsun soğuk geliyor sana hani, aynı anda kayınvalidem mutfaktaydı içime dert oldu acaba dikkat etmiş midir yıkamadığıma filan diye içim içimi yedi çünkü normalde çok dikkat ederim. Anlıyorum o yüzden seni 
(2,402 puan) tarafından
koltuğa bise dökülür sil burayı der ki demesine gerek yok zaten silerim ondan sonra sürekli sildin mi diye sorar artik sert cevap verince niye kızıyorsun der bilmiyorum ya cok zor benimde oglum var yarın bi gun el kızına cektirmesin diye düzgün yetistircem
tarafından
Canım çok yorucuymuş seninki eniştem öyle sürekli teyzemin arkasından dolaşır evi derler misafirin yanında hadi çay koy hadi şunu yap tatlı getir sehpayı sil filan. Sanki kendi söylemeyince teyzem düşünemez gibisinden. Yavaş yavaş seni de gözlemledikçe içi rahat eder inşallah. Kadınlık gururu diye de bişey var sonuçta
(2,402 puan) tarafından
tabi ki ya ama teyzenin eşi kadar yok Allaha sukur
+1 oy
(2,566 puan) tarafından
Canim haklisin ama adam öyle yetişmiş huyu degismezki. Yikadim de gec. Haklida olsan her seferinde sen haksız duruma dusersin. Ben olsam hiç seslenmem yani.
(2,402 puan) tarafından
ne bilim insanın bi yerden sonra hevesi kırılıyor tadına yorum yapmasını eline sağlık demesini beklerken kaba kacağa yorum yapıyor.  beklenti içine girmicem bundan sonra teşekkür ederim
(2,566 puan) tarafından
Tabiki canim her bayan ister onu. Bi eline saglim kelimesi dunyaya bedel. Bunu beklerken kusur bulursa cok kirici olur elbet. Gerçek ten senin icjn cok zor canim. Muhtemelen bunu konussmusunuzdur rahatsızlığını dile getirmissin ama degismemistir. Oyüzden dedigin gibi beklentiye girmicen canim yoksa her seferinde daha cok kirilirsin. En basiti meyve suyuna öyle tepki vermis sende icmiyosan ben içerim diye elinden alacan :). Nacizane tavsiyem bu kadar canim. Rabbim yar ve yardimcin olsun.
(2,402 puan) tarafından
amin canim sagolasin
0 oy
(1,729 puan) tarafından
Eşim çok titizdir ama bana asla öyle şeyler demez  pis olmadığımı bilir bi yerde toz görürse filan da güzellikle canım burası kirlenmiş bi ara silersen der 
(2,402 puan) tarafından
onu zaten diyo bende bise demeden siliyorum ama çoğu zaman pismişim gibi hissettirmesi kırıyor doğal olarak
(1,729 puan) tarafından
O konuda haklısın canım uyhun bi dille konuş bana sürekli pismişim gibi onu yıkamışmıyıdın o temizmiydi gibi şeyler  deme kırışıyorum  ben kendime yapmadıgım şeyi sana hiç yapmam filan de
(2,402 puan) tarafından
zaten daha önce onun başına oyle bise geldi camiyi süpürmüştü yine kirlenmiş dedem demis ki camiyi supursene oda geldi bana diyoki sanki ben bilmiyorum supurmeyi daha yeni süpürmüştüm bende boşver demiştim iyi aklima geldi ya bunu örnek veriyim :)
(1,729 puan) tarafından
Ver canım aynen iyi olur :)
0 oy
(2,236 puan) tarafından
Ole alismis malesef ona yapicak birsey yok  .  Anneleri tabi bzmde annemz ama kiyaslama yaptiklarinda kiriliyoruz bnde kirilirim ole bi durumda .  Ama esinide yadirgiyamayiz  ole alistirilmis yapisi o adamin zamanla alisirsinz orta  bi yol bulursunz herlde . Ne kdr suredir evlisiniz
(2,402 puan) tarafından
2 yıllık evliyiz canim
(2,236 puan) tarafından
2 yildr alisamadnz mi bu duruma :/   adamin yapisi bu kabul etmk gerek 2 yildr degsmiyn adam dahada degsmez koly koly malesef
(2,402 puan) tarafından
alışmak derken ?  huyunu biliyorum zaten ama kalbe de söz geçmiyor ki kırılıyor iste ben onun yarin ki dogum günü icin supriz hazırlamaya çalışıyorum onun derdi hala saçma sapan şeyler :/ neyse teşekkür ederim yorumunuz icin
0 oy
(290 puan) tarafından
Canim suan seni cok iyi anliyorum sinir bozucu hala geliyo bazen bu durumlar ama zamanla eşin normale donuyo mrk etme oda oyle gormus oyle yasamis tamammen bundan kaynaklaniyo seni kirmak istememistir emin ol ;)
(2,402 puan) tarafından
öyledir tabi seviyo beni de onların yanında kendimi surekli yetersiz hissediyorum zaten kaynanamı da hic sevmem bide esim onun gibi davranınca sinirlendim teşekkür ederim
(290 puan) tarafından
Hmm onun yaninda yasadigi icin ona benziyo erkekler cabuk değişir belli bi zaman sonra sana benzemeye basliycak :)))
(2,402 puan) tarafından
insalah ya: ))
0 oy
(6,367 puan) tarafından
kap temizdi ama tuvaletten cikinca elimi yikamamistim de bi dahakine :) abartmiyosun titizlik ayridir insan kirmak aayri bide sart surt vardir bizim burda oyle derler ben mesela dağınık bir insanim ddolabimi toplarim ertesi gün yine dagilir ama piste degilim mesela temislik yapamazsin evin tozlu olur bu pis oldugun anlamina gelmez ama ne bileyim mesela mutfak elbezisi yere surulmez caydanlik ustu yere konmaz gibi bir suru sart surt vardir
(2,402 puan) tarafından
benim kaynanam hasta kesinlikle başındaki başörtü yere düşse makinaya atar boyle gereksiz esim o kadar degil ama oda onun oğlu iste bütün meyvesuyunu tek başıma icicem kendi napiyosa yapsin :)
(6,367 puan) tarafından
evet hastalik o ohh sana kalmis meyve suyu
(2,402 puan) tarafından
teşekkür ederim :)
0 oy
(1,313 puan) tarafından
Kuzum sordugunda hep temiz de. Oda degildi derse farketmedim gordunde sen temizle de :) benim esimde temizligi cok sever ama kendisi yapmaz. Bende ona sende yap diyorum, benimkini begenmiyorsan içine sinen şekilde sen yap diyorum tabi üşengeç olduğundan yapmıyor. Bekar evini gördüğüm için ben ona nazaran kat kat remizimdir. Bikac kere de temizlik değilde yaptığım bikac şeyi eleştirdi içinde su olsa bu olsa diye. Misafir vardı o gidince bende önünden aldım beğenmediğini yemek zorunda değilsin deyip çöpe attım. Böyle söylendiği zaman direk çöpe atıyorum. Artık çok ses etmiyor uyumlu olmaya başladı.
(1,313 puan) tarafından
Benim getirdiğin şeye öyle pis deseydi odaya gitmek yerine elinden alırdım. Cok temiz olmasanda üslup önemli. Şüphesi varsa içmesin yada kalkıp değiştirsin kendi yapsın. Ayrıca annesi yıllardır temizlik yapa yapa hızlanmıştır sen onun gibi olamazsın ki. Ve titiz kadınlar temizliğe ayiracaklari vakti eşleriyle vakit geçirmeye gezmeye eğlenmeye ağırsalar hayattan daha çok zevk alırlar bak avrupa rusya gelinleri hep öyle:))
(2,402 puan) tarafından
bende öyleyim iste işlerim hemen bitse de eşimle vakit geçirsem diye dusunurum. film izlicektik kalkıp hemen meyvesuyu yaptim o öyle davranınca da aldim oglumu onunla ilgilenmeye başladım ne hali varsa görsün
(2,014 puan) tarafından
Valla helal olsun benim babamda senin eşin gbi bi misafir gelince şunu şöyle yapsaydınız bunu böyle yapsaydınız şu olsaydı der durur insanı sinir eder
0 oy
(3,940 puan) tarafından

Canm benim kaynanamda hasta yıllardan beri Esimde evin küçüğü olunca bir kızın yapmsi gereken bütün işleri biliyor. Bazı yemekleri benden bile iyi bilir. Ve sürekli işime karisir sürekli laf söyler dediğin gibi titizde. Bende birgün aldım karşıma konuştum. Sen erkeksin ben kadınım ben senin hiç bı işine karışmıyorum biliyorum ama karışmıyorum. Sende öyle yap yoksa çok kavga ederiz dedim haklısın tamam dedi. Ondan sonra b kaç kere karıştı kızdım. Seninle konuştum yapma böyle dedim. Tamam dedi artık karışmaz oldu. En iyi çözüm konuşmak . Kuserekten varamazsin bir yere. 


 
(2,402 puan) tarafından
2 yıllık evliyiz canim cook konuştum ama hâlâ ara sıra öyle davranıyor napalim bende hic değilse hatasını anlamasını bekliyorum da onun pek umrunda degil gibi
(3,940 puan) tarafından
Konusman fayda etmiyorsa o zaman empati kurmasını sağlıyxaksin. Mesela seni ilgilendirmeyen bişeye sende ksrisicaksin. Anliycak. Arkasından da söyliceksin ki anliycak .
(2,402 puan) tarafından
öyle yapicam bundan sonra
0 oy
(2,444 puan) tarafından
Benim eşimde titizdir ama kendi yapmaz çok nadir yapar bende ona derim sildin mi yikadin mi diye bende onun yaptığını beğenmem kaynanamda çok temizlik yapar dikkat eder ama kirli temizlerdendir. Benim temizliğimle onların ki tutmuyor gıcık oluyorum
0 oy
(122 puan) tarafından

Canim benim esimde oyle evi supur dunmu kalk supur dedi biraz once supurdum bende anca uzandim yani ne yazikki yapacak bisey yok :ermm:

0 oy
(110 puan) tarafından

Yahu benm esımde cok tıtız ben degılmdr o kadar bnmkıde ssnınkı gbı sorar eder begenmıyrsan gıt yıka sen yap derım gelme ustume temz kı demek kı getrdm derm yada yaptm derım ama ben sert sekılde soylerm snra bı kac dakıka bakarm dıkkatlıce o an anlar zaten cıldrdgmı susar hemn gulmeye baslar :) ama bebegm var artk cok tıtz olmam gerek bı de lohusa donemındeym evı kendı temzlıyor elımı sürmüyrm :) kaynanama gelırsek  o kolay kolay bana gelmz 1 buck senedr evlıym toplasak 2 kere geldı ama bu gelısınde esyalarımın   duzenıne cok karstı bn boyle sevıyrm boyle kalacak dıyrm agznı acmıyor hakkı yok 

0 oy
(904 puan) tarafından
Kalksin kendi temizlesin begenmiyosa canim tum hayatimizi temizlik yaparak gecirecek degilizz 
0 oy
(1,371 puan) tarafından
Eşininki hastalık canım malasefki tedavi görmesi gerek o yüzden kızmadım eşine elinde olan birsyei değil 
0 oy
(1,797 puan) tarafından
Yemin ederim bian ben yazdım sandım bu yazıyı eşim öyle tabak çanak temizmi diye bakmaz ama işe gşdeken şurayı sil bugün der tamam silerim derim gün içinde arar naptın o dediğim yeri sildin mi diyede sorae bnde evet sildim hanımın falan diye trip atarım bazen kapının arkasında toz falan oluyo orayı görünce uflar puflar kndi siler çıldırıyorum ya sanane be adam herşryi görmeyiver. Anneside aynı altlı üstlüyğx eve çıktı mı sürekli temizlik kontrol eder geröekten anneden ne görülürse onu yapıyolar bnde pis değilim temizliği severim ama eşim ve kaynanam kadar değil. Temizlik konusunda çok yardımcı oluyo bi yandan memnunum bazen o kadr bunaltıyo ki sinir oluyorum. Yani kırılmakta haksız değilsin ama bu durumu yaşayan tek sen değilsin . Bn takmamaya çalılıykrum sşldin mi dese evet sildim diyorum geçiştiryorum boşver takmamaya çalış 
0 oy
(1,732 puan) tarafından
Sorması yanlış değil tek yanlışı onu yıkayıp yıkamadığını bilmemesi. 
(2,402 puan) tarafından
2 senelik evliyiz pis bişeyin icine meyvesuyu koymayacağimi bilmeliydi haklisiniz
(1,732 puan) tarafından
Acaba uyarmış mıdır desem? Yada kendine şunu da demeli eşim zaten yıkar ki söylememe ne gerek var.
(2,402 puan) tarafından
iste bende o güveni olmaması üzdü acıkcası neyse
0 oy
(262 puan) tarafından
Sanki benim eşimde .Bahsetin beni. Eşimde öyle herşeye karışır aşırı titiz bende iice ağırlşatım yerimden kalkacak halim yok allah var işime yardım eder ama söylene söylene bunlar ailece temizlik hastası 
(2,402 puan) tarafından
Allah yardımcımız olsun
(262 puan) tarafından
Amin canm aminn erkeğinde böyle olması çok zormuş valla
0 oy
(245 puan) tarafından
Takinti hastalığı canim sen hicbir sey yapamazsin obsesif kompulsiv bozukluk bu. Ana oğul tedavilik malesef. Sen hicbir sey yapamazsin.. İnsani cok zorlar bu tip insanlar Allah yardimcin olsun kardesim.
0 oy
tarafından
Benim kaymanam cok pintidir yani ben onlarin yaninda veya evinde yemek yemege cok çekiniyorum keske benimkilerde oyle olsalar ellerini yikadiklarini hic gotmem nerdeyse disardan geldiklerinde keske benimkilerde oyke olsalar esinede kirilma boşuna huyu öyleymiş bak ne insanlar var ne sorunlar yaşıyorlar bunu kafana bile takma bence
Reklam

İlgili sorular

6 cevap 176 göst.
26, Mayıs, 26 Yeliz ♥ (174 puan) tarafından soruldu
10 cevap 396 göst.
21, Temmuz, 21 Miran'ımm (499 puan) tarafından soruldu
23 cevap 565 göst.
8, Ekim, 8 GüLoM (859 puan) tarafından soruldu
8 cevap 436 göst.
13, Ağustos, 13 misafir tarafından soruldu
26 cevap 214 göst.
Reklam

40,370 soru

386,461 cevap

693,007 yorum

4,043 kullanıcı

Kategoriler

...