0 oy
340 göst.
Diğer kategorisinde (516 puan) tarafından

Selamm iyi akşamlar Benim soğuk içecekler ne kahve severim ne çay hele kahve hiç içmem çayda çok nadir genelde kola yada fusetea içerim

notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

5 Cevaplar

0 oy
(14,623 puan) tarafından

kahveciyim. Türk kahvesi 💙

yazın da ice latte veya cold brew latte😍

-Reklam-
0 oy
(2,891 puan) tarafından

Kahve canım :) 

0 oy
(6,067 puan) tarafından

Kahveyi içmesem de olur ama, gün içinde hiç çay içmemişsem, bildiğin başım ağrıyor 🤗

(31,488 puan) tarafından

Sen = ben o zaman 

(6,067 puan) tarafından

😊 Bildiğin bağımlılık gibi, hele ortam da varsa, harika. 

0 oy
(3,933 puan) tarafından

kahve candır:)🖤

0 oy
(31,488 puan) tarafından

İkisini de aynı anda seviyorum neden yok volki tolki üzgün ben çaycıyım ama kahvede severim eşimle akşamları içeriz veya gün içinde okulda arkadaşlar ile kendi başıma temizlik arasında 

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,465 soru

24,669,485 cevap

367,175 kullanıcı

...