0 oy
318 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (202 puan) tarafından

Hanımlar Bebetime Strip Teste Başına Bundan Gelen Oldumu Acaba İlk pozitif 10 dpo yani yumurtlama sonrası 10. Gün negatif olan 11.gun regle 3 gün kaldı 4 gün kala pozitif çıktı üç test denedim farklı idarlarla bir bakar mısınız bu neden olur

image

3 Cevaplar

0 oy
(2,518 puan) tarafından

adet gunun gelince  egerki edet olmassan ertesi gunune normal standart bir test yapman cok daha mantikli ve digru. bunlarla her ay birton test yaparak sadece kendini strese sokarsin baskada hicbisey olmaz boyle dusunursun o mu dogru  bu mu digru. hangi test kacinci gun falan diye birton tantana doner kafanda gereksiz yere.

-Reklam-
0 oy
(10,357 puan) tarafından

En erken regl günü test yapılmalı. Ondan önce hep yanıltıcı olur

0 oy
(5,104 puan) tarafından

Olabilir canım varsa bthcg hormonu her gün 2 katlanır

Bende yaptım negatifti sonra adetimin geçmesini bekledim yaptım pozitif 

(202 puan) tarafından

Bakalım bakim ne olacak adet günümü bekleyeceğim 

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 617 göst.
16 Ocak 2025 Diğer kategorisinde Miniminnak (5,104 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,629 göst.
0 oy
16 cevap 1,060 göst.
0 oy
4 cevap 383 göst.
23 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Demet2011 (58 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,671 cevap

367,032 kullanıcı

...